וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסכו בנפט

23.6.2006 / 18:46

ספרד עלתה למשחק חסר חשיבות מול סעודיה עם ההרכב השני. זה התחיל טוב (חואניטו, 36), אבל נגמר ב-0:1 אדיש ומעייף

אחרי שני הניצחונות המרשימים של ספרד על טוניסיה ואוקראינה, הגיע המשחק הקל ביותר שלה בבית המוקדם מול ערב הסעודית, והמאמן לואיס ארגונאס החליף לא פחות משמונה שחקנים בהרכב בניסיון לתת קצת מנוחה לכוכבים ששיחקו הרבה, וקצת דשא לכוכבים שלא שיחקו הרבה. ארגונס לבטח היה מרוצה מהמחצית הראשונה, למרות שרק השער של חואניטו (36) הפריד בין הקבוצות. חואקין, רייס, אינייסטה ושאר הספרדים הגיעו לעוד ועוד הזדמנויות, אבל השוער מברוכ זאיד היה שם בכל הזדמנות (מלבד אותה נגיחה של חואניטו) כדי להשאיר את הסעודים במשחק.

הבעיה התחילה במחצית השנייה, אז הרגל הספרדית ירדה מהגז ועברה לברקס. חניכיו של ארגונס הפסיקו לשחק, איפשרו לסעודים לעבור פתאום את החצי, ואפילו להגיע כמה פעמים עד השער. האפאתיות הזו, אי הירידה להגנה, השמירה האדישה, והתוצאה - וכולן מול אחת הנבחרות החלשות בטורניר - ללא ספק ידירו שינה מעיניו של המאמן.

ביום שני בשעה 22:00 תעלה ספרד למשחק גדול מול ספרד. בכל מקרה, הספרדים יגיעו פייבוריטים להמשיך לרבע הגמר, שם ככל הנראה תחכה להם ברזיל.

הסעודים, מבחינתם, הצליחו לפחות להציל מעט מהכבוד שלהם אחרי התבוסה 4:0 לאוקראינה, והפסד מינימלי מול נבחרת אירופאית רצינית הוא דבר שאפשר להתנחם בו.


אצטדיון: פריץ ואלטר שטדיון, קייזרסלאוטרן
שופט: קופי קודיג'ה (בנין): 46 אלף צופים
איש המשחק של פיפ"א: חואניטו

מחצית ראשונה

דקה 5: צ'אבי אלונסו מכניס את רייס בכדור עומק מצוין, אבל הרוחב של האחרון מפספס את ראול ומרוחק.

דקה 12: מסירה לא טובה לראול נמצאת בדרכה החוצה, אבל ראול מתגנב ושומר את הכדור על הקו. הוא מנסה לעבור את טוקאר בתרגיל מתוחכם, אבל הסעודי סוגר אותו והסכנה חולפת.

דקה 16: רייס לוחץ את ההגנה וחוטף כדור על סף הרחבה. משם הוא מעביר לחואקין, שבועט מצוין בסיבוב, אבל השוער מברוק זאיד הודף.

דקה 17: מתפרצת מצוינת של פברגאס את אינייסטה מסתיימת ברגליו של רייס, שמטעה את המגן ובועט חלש בשמאל לידיו של זאיד.

דקה 20: מברוכ, זאיד. איניסטה משחיל מסירה מצוינת לרייס לתוך הרחבה. שחקן ארסנל משתהה, וכשמגיעים אליו שני מגינים הוא מוציא כדור לאלבלדה, שמפציץ את השער. זאיד שוב הודף מצוין.

דקה 25: חואקין מתחיל סלאלום מסביבות מחצית המגרש, ובועט מקצה הרחבה. כרגיל, זאיד נמצא במקום כדי להדוף.

דקה 30: ראול חודר לרחבה ומופל ארצה, אבל השופט מתעלם. דקה מאוחר יותר הוא מנסה להפתיע את זאיד בהקפצה, אבל מפספס את המסגרת.

דקה 36: גול! רייס מגביה כדור חופשי לרחבה, וחואניטו מגיע בתזמון מושלם ונועץ את הכדור פנימה. 0:1 לספרד.

דקה 40: התקפה נדירה של הסעודים. סמי אל ג'אבר הקשיש מתקדם לתןך הרחבה, ובמקום לבעוט או לשלוח כדור רוחב מוסר לקניזארס פס קליל.

דקה 41: הספרדים ממשיכים להתעלל בהגנה הסעודית, ורק במזל לא מבקיעים שלישייה בהתקפה אחת. פעם זאיד מזנק, פעם רייס מחטיא, פעם ההגנה בולמת, ופעם הבעיטה של חואקין לא מדויקת.

דקה 43: חואקין מרים כדור לרייס, שבועט מדויק אך חלש, וזאיד קולט.

מחצית שנייה

דקה 46: חילופי מסירות מהירים מגיעים לאינייסטה, וקשר בארסה בועט חלש ומאפשר לזאיד לקלוט. דקה אחר כך רייס מנסה בעיטה מתוחכמת שמפספסת את המסגרת.

דקה 50: וייה נשלח לרחבה, מחכה לטריילר, ומשאיר לאנטוניו לופז, שבועט שטוח. מי עוצר? נכון, זאיד.

דקה 56: חוסיין סולימאני מסכן פעם ראשונה את השער הספרדי, כשהוא בועט מרחוק ישר למרכז השער. קניזארדס כמעט משמיט, אבל לבסוף קולט.

דקה 57: עוד התקפה ספרדית מהירה, עוד הזדמנות לחואקין, עוד המחצה. שתי דקות מאוחר יותר חואקין מהתל בכמה מגינים, אבל בועט לידיים של השוער.

דקה 63: וייה מנסה את מזלו מהפינה, אבל זאיד קולט.

דקה 68: מתפרצת סעודית מפתיעה. סולימאני מקבל כדור עומק אבל בועט החוצה.

דקה 89: מוחמד נור פורץ עד הקו ומשאיר לאל חארטי בישול על מגש של כסף, אבל הסעודי בועט לשמיים.


הרכבים:

ספרד: סנטיאגו קאניזרס, מיצ'ל סלגאדו, חואניטו, קרלוס מארצ'נה, אנטוניו לופז, דויד אלבלדה, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס (צ'אבי, 66), חואקין, חוסה אנטוניו רייס (פרננדו טורס, 70), ראול (דויד וייה, 46)

ערב הסעודית: מברוק זאיד, אחמד דוחי, רדה טוקר, חוסיין סולימאני, חאמד אל מונטשארי, סעוד אל חארירי, מוחמד נור, עבדול עזיז חאתרן, חאלד עזיז (נוואף אל תמיאת, 13), סמי אל ג'אבר (מאלק אל חאוסווי, 68), סעד אל חארתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully