וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: הפלייאוף יצא לדרך

23.6.2006 / 10:48

גליל טוויסטרס ניצחה את הטייגרס 8:14 בפתיחת המשחקים. פנטיקון ריסקה את הדוגס 0:15 במשחקי השלמה מהעונה הרגילה

הליגה של התאחדות הסופטבול הישראלית הסתיימה, ובשבוע שעבר החלו משחקי הפלייאוף, כאשר הראשונה בבית ב', גליל "גולן מוצרי פלסטיק" טוויסטרס, התייצבה מול המקום האחרון בבית א', הטייגרס מת"א, וניצחה 8:14.

כמו כן, היו מספר השלמות משחקים, שנדחו בעבר בגלל הגשם. קרייזי רוצ'רד ניצחו את שמשון היי-טק 5:18, פנטיקון ריסקו את הדוגס 0:15 והדוגס ניצחו את עוצמה אילת 14:18.

ביום רביעי, במשחק שהיה צמוד יותר ממה שהתוצאות הראו מכיוון שהטייגרס השאירו 15 רצים על בסיסים, הטוויסטרס ניצחו, ובפעם הראשונה מזה 11 שנים עלו לפלייאוף. המגיש של הטוויסטרס, "ווילד-ביל" ארסקוט, היה מדהים לאורך 4 סיבובים, כשהרשה רק ריצה אחת בזמן שבהתקפה עלו הטוויסטרס ליתרון 1:7, כשהם מונהגים על ידי ארי קנטרוויץ.

הטוויסטרס הכניסו 4 ריצות בסיבוב הראשון, על הגנה רעועה ובעזרת סינגל שהכניס שתי ריצות מידיו של תומר מולונובסקי. הטוויסטרס הוסיפו עוד 3 ריצות בסיבוב הרביעי עם טריפל של מייכה ווינסטון, וסינגלים של משה הייד וג'ייק מילר. הטריפל של מולונבסקי שינה את התוצאה ל-1:8 בסיבוב החמישי.

בסיבוב הבא, ארסקוט היה עייף והטיגרס החלו לחבוט בכדור. שלומי מור-חיים חבט להומר שהכניס 2 ריצות ושינה את התוצאה ל 3:8, ועוד 2 חבטות שהכניסו רצים מידיהם של קרלוס קנטרוייץ וגוס גילט צימצמו את הפער ל-5:8. הטוויסטרס ענו עם 5 ריצות בסיבוב שישי, כאשר אלכס קריין חובט לטריפל שהכניס 2 ריצות. גילט נכנס לעזור בהגשה ועצר את הדימום בהגנה, בזמן שחבריו הכניסו 3 ריצות על המגיש החדש של הטוויסטרס - יוסי אוויזנגר, סינגל שהכניס 2 ריצות מידיו של קרייג אינהרון ועוד נקודה על שגיאה במהלך הגנתי של הטוויסטרס.

הסינגל של טים קומינגס בסיבוב השביעי שינה את התוצאה ל-8:14 ואז אוויזנגר מילא את הבסיסים בלי פסולים ופסל 2 חובטים על סטרייקים, אחד עם צאנג-אפ יוצא מן הכלל. לאחר מכן יורם גולדמארק חבט באוויר לסנטר-פילד, ושם ווינסטון תפס את הכדור על הגדר כדי לסיים את המשחק.

כעת, הטוויסטרס יעמדו מול דימונה, ופנטיקון יתמודדו מול ציון טורס ביום ראשון ושלישי בכפר בפטיסטים בשביל הזכות להגיע לגמר הגדול.

ביום שני, קרייזי רוצ'רד ניצחו רק את המשחק השני שלהם העונה בתוצאה, 5:18 על שמשון הייטק. המגיש הוותיק דיויד ליכמן הגיש משחק מעולה, עמית מגידו חבט להומר בתוך הפארק ולטריפל, איציק לוי היה יציב בשורט-סטפ. נטע רוזנברג וסת גילדנברג ביצעו 2 גניבות כל אחד.

עבור הקבוצה מבית שמש, גדי בוסין הגיש 3 סיבובים בלי לתת לקרייזי להכניס נקודות, מנדי ניומן חבט 3 פעמים והיה בעל 2 ריצות מוכנסות, אבי יעקוב חבט 2 חבטות ושימעון ליבוביץ שיחק מצוין בבסיס הראשון.

ביום ראשון, הפנטיקון, עם רצף של 4 ניצחונות שבהם היו על 65 ריצות בעד ו-3 נגד, שינסו מותניים עם ניצחון 0:15 על הדוגס. פנטיקון הכניסו 10 ריצות בסיבוב השני, וניצחו את המשחק בחמישה סיבובים בעקבות חוק הרחמים.

בריאן ארון וגולן האלי חבטו אחד אחרי השני להומראנים ועמי בראן היה דומיננטי כאשר פסל 12 על סטרייקים והרשה רק 2 חבטות. בהגנה, בנצי פליטמן גנב חבטה מהדוגס עם זינוק מעולה ונגיעה בבסיס שני כדי להשיג את הפסול. ההגנה של הדוגס הייתה חסרת טעויות, אבל הפנטיקון פשוט חבטו לחורים.

ביום חמישי, אלברט טאצר מהדוגס חבט לשיא ליגה, 11 ריצות מוכנסות כולל גראנד-סלאם הומראן. יחזקאל גנז החליף את גולדשטין אצל הדוגס, והרשה רק ריצה אחת בשני הסיבובים האחרוני,ם כשהדוגס פתחו את התיקו 13 עם חמש ריצות בסיבוב החמישי. גנז סגר את הדלת בסוף הסיבוב החמישי עם עזרה מהגנה מעולה ומיגאל רוזבל ששיחק בסיס שלישי.

ניר בן-משה חבט 2 הומרים בתוך המגרש בשביל האילתים ונכנס 4 פעמים הביתה בשביל האילתים, יוני וייס גם חבט להומראן, ויוסי סער, המאמן/שחקן מעל ל-50, גנב 2 בסיסים ונכנס הביתה פעמיים.

ריכזו את הידיעה: מייכה ווינסטון ורועי אבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully