וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: על קאמבקים והפתעות

23.6.2006 / 12:42

רוג'ר קלמנס ובארנט חזרו להגיש, פוחולס חזר לשחק, רייט חזר להפציץ ומיגל קבררה עם חבטת ניצחון על הגשה להולכה מכוונת

שיקגו וייט סוקס - סט. לואיס 0:1

הומר של ג'ים ת'ומה על אנת'וני רייס (מצוין, שמונה אינינגים ושישה חשמולים) הספיק לגרביים כדי לנצח, כשפרדי גארסיה מגיש שמונה ומטגן שניים ובובי ג'נקס מספק את השמירה. הוייט סוקס טאטאו את הקרדינלס, אבל הסיפור במשחק היה חזרתו של אלברט פוחולס לבסיס הראשון. פוחולס נפצע בסרעפת לפני שלושה שבועות והצפי היה לשישה שבועות בחוץ. הוא חזר אחרי שלושה.


מטס - סינסינטי 2:6

דייויד רייט הגיע לתמוך בפדרו מרטינז, ובגדול. פדרו, עם שישה אינינגים ושמונה יירוטים, ראה את שחקן הבסיס השלישי יורה שני הומרים וארבעה ריביז, וטוחן את אריק מילטון מהרדס, כדי למנוע מניו יורק הפסד בסדרה, שהסתיימה ב-2:2. שמירה לצ'אד ברדפורד.


יוסטון - מינסוטה 4:2

שני דורות של מגישים נפגשו מעברי הגבעה. רוג'ר קלמנס חזר לאסטרוס, לראשונה מאז הצהיר בפעם ה-2,457,956 על פרישה מבייסבול בחורף האחרון. הוא הגיש חמישה אינינגים עם ארבע קטילות ומאה הגשות. מול קלמנס עמד דור העתיד - פרנסיסקו ליריאנו, שבעוד שנה ייצור עם יוהאן סנטנה את ה-1-2 פאנץ' הטוב בליגה. ליריאנו איוורר שמונה בשבעה אינינגים של עבודה וניצח את המשחק. ג'ו ניית'ן סיפק לו את השמירה.


בולטימור - פלורידה 8:5

5:5 באינינג העשירי, שחקן על הבסיס, מיגל קבררה אל הצלחת. בבולטימור לא לוקחים סיכונים, וטוד וויליאמס מוליך בכוונה את מיגל קבררה. זאת אומרת - מנסה להוליך. שחקנים לא חובטים על הגשת הולכה מכוונת בדרך כלל, אבל קבררה מילכד את וויליאמס. הזריקה הייתה קרובה מדי לצלחת, וחבט את הכדור הכי קל בקריירה שלו, לסינגל שהכניס את הנלי רמירז הביתה. המארלינס רשמו עוד שתי ריצות, רנדי מסנג'ר עם הניצחון כתוצאה מהחבטה הלא שגרתית וג'ו בורובסקי עם השמירה. שני הומרים לרמון הרננדז מבולטימור.


טמפה ביי - אריזונה 1:4

סקוט קאזמיר פשוט מדהים. האס הגיש 7.2 אינינגים עם שמונה קטילות, והדוויל רייז טאטאו את הדיבאקס, כדי להגיע למאזן 1:8 מול יריבות מה-NL. הומרים לאוברי האף מטמפה ביי ולג'וני אסטראדה מאריזונה.


אטלנטה - טורונטו 3:2

איי ג'יי בארנט חזר אחרי 60 יום ברשימת הפצועים, והראה את הפוטנציאל העצום שלו כשהוא בריא. בארנט הגיש שישה, חישמל שבעה ב-91 הגשות וכפרס ניצל מהפסד, כשבפיגור 2:1 באינינג השמיני קיבל תמיכה מההתקפה, שהכניסה שתי ריצות על מייק רמלינג'ר וצ'אד פרונטו. ניצחון לטיי טאובנהיים, שמירה לבי ג'יי ראיין.


טקסס - סן דייגו 3:5

5.1 אינינגים וניצחון לג'ון ריינקר, שמירה לאקינורי אוצוקה והפסד לקליי הנסלי.


משחקים נוספים:

קנזס סיטי - פיטסבורג 7:15
דודג'רס - 2:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully