וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סושו ולוריין בעקבות לרואה

אסף שקד

23.6.2006 / 16:23

הקבוצות מהליגה הבכירה בצרפת מעוניינות בקשר בית"ר. שקלאר נוקב בסכום של 3 מיליון יורו כדי לשחררו. תמוז חתם

סושו ולוריין מהליגה הבכירה בצרפת הן הקבוצות שמתעניינות בקשר בית"ר ירושלים, ז'רום לרואה. השחקן, שנחת ביום רביעי בארץ ולא ערך את אימון הפתיחה יחד עם שאר השחקנים בקבוצה, קיבל הצעות מפתות, שבמסגרתן הוא אמור להרוויח סכום כספי גדול יותר מאשר בבית"ר ירושלים.

אתמול (חמישי) הגיע לרואה למתחם בבית וגן מלווה בשני סוכניו, ורק לאחר שיחות עם הנהלת בית"ר ירושלים התאפשר לו לטוס חזרה לצרפת למספר ימים ולסדר את ענייניו האישיים. סיבת הטיסה לא ידועה, אך כמו שהדברים נראים לרואה לא טס לצרפת על מנת לסכם בקבוצה אחרת, משום שבית"ר הבהירה לו שהוא נמצא תחת חוזה בקבוצה ושהוא מחויב להגיע הישר למחנה האימונים בהולנד.

לרואה, שהגיע באמצע העונה החולפת לאחר מאמצים גדולים של [[לואיס פרננדז]] להנחיתו בירושלים, לא גילה סימני התלהבות להישאר בבית"ר גם בעונה הקרובה. השחקן, שמדבר רק צרפתית ובקושי מתחבר עם שחקנים בקבוצה, התאכזב מאוד לשמוע שפרננדז לא ממשיך עונה נוספת בבית"ר, כשהוא עדיין תחת חוזה.

בבית"ר הבהירו כי לרואה בן ה-31 לא ישוחרר, ומי שתרצה אותו, תצטרך לשלם עליו לפחות 3 מליון יורו, למרות שבית"ר שילמה תמורתו 300 אלף יורו לבלבד. לכן, כמו שהדברים נראים כרגע - הקשר רחוק מאוד מלעזוב את בית"ר ירושלים.

טוטו תמוז נעדר מאימון הבוקר של הקבוצה, מכיוון שנסע להסדיר את יציאתו להולנד עם הקבוצה. השחקן חתם, וכעת הוא שייך רשמית לבית"ר ירושלים.

צמד השחקנים הצעירים, יוני קים ויוני אליאב, שוחררו אמש מהקבוצה. הבלם יוני קים כבר התאמן במחנה הסקאוטינג של דודו דהאן ומספר מאמנים הביעו בו עניין, אך עבור אליאב ההודעה באה די בהפתעה. אליאב- אוהד בית"ר מגיל צעיר, ביקש להישאר העונה בבית"ר (תחת משכורת חייל) ולשבת כל העונה ביציע, ולו כדי שיהיה חלק מהקבוצה, אך בבית"ר הבהירו לו כי אוסי ארדילס ביקש לצמצם את הסגל ל-24 שחקנים, וכחלק מהצמצום הוחלט לשחררו.

יניב בן חקון מ"הארץ" מוסיף: גם הזר הצרפתי השני של בית"ר, פבריס פרננדז, עושה בעיות. פרננדז לא הגיע לאימון הקבוצה שנערך אתמול בערב בשדרות בטענה שלא חש בטוב. אלא שבבית"ר חושבים שהצרפתי התחמק מלנסוע לשדרות בשל החשש שלו מהקאסמים.

עדכון ראשון: 23.6.06, 08:30
עדכון אחרון: 23.6.06, 16:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully