וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיני נמצא ברשימה שלנו"

23.6.2006 / 16:37

קצין העיתונות של אולימפיאקוס אישר כי גרשון מועמד לאמן את הקבוצה. בריטאס מאשרים כי יסאייטיס לא ימשיך בעונה הבאה

באולימפיאקוס פיראוס מעבירים הילוך בכל הנוגע למינוי מאמן. הערב (ו') תתקיים פגישה נוספת בנושא בין נשיא המועדון, סוקרטס קוקאליס, לסגנו פנאיוטיס אדילופולוס, כשהמועמדים העיקריים לתפקיד הם פיני גרשון, נבן ספאחיה וג'יאניס ספרופולוס, עוזרו המוערך של יונאס קזלאוסקאס. היום נודע כי שמו של פנאיוטיס ינאקיס, שהיה מועמד מוביל נוסף, ירד מן הפרק.

כפי שפרסמנו אמש, אולימפיאקוס כבר פנתה רשמית לגרשון ומנהלת עימו מגעים. "אכן דיברנו עם סוכנו של פיני", אישר חרסיטוס באפס, קצין העיתונות של אולימפיאקוס, בשיחה עם וואלה! ספורט. "הוא מועמד ראוי בהחלט. ההנהלה שלנו מאוד מכבדת את פיני, והוא נמצא ברשימה שלנו. הוא אחד המאמנים הטובים באירופה, אם לא הכי טוב. גם לג'יאניס ספרולוס יש סיכוי מצויין, אבל הבנתי שיהיה קשה מאוד לשחרר את ספאחיה מריטאס. בכל מקרה, כרגע אין עדיין שום דבר רשמי. אני מעריך שהיום נקבל החלטה סופית על מי אנחנו הולכים".

אמש הודיעה אולימפיאקוס רשמית כי חוזהו של סופוקליס סחורציאניטיס, "בייבי שאק", הוארך ב-4 שנים נוספות. "בעונה הבאה תהיה לאולימפיאקוס קבוצה חזקה במיוחד, שתתמודד על כל התארים", הכריז הנשיא קוקאליס. סחורציאניטיס הוסיף כי "העונה שעברה היתה רק ההתחלה. הנחנו את היסודות כדי שנוכל להגיע להישגים גדולים. עכשיו זה הזמן לעשות את זה".

מאסיירס: טל הוא לא האופציה הראשונה שלנו

אנטוניו מאסיירס, סוכנו של טל בורשטיין וג'נרל מנג'ר ג'ירונה
הספרדית, אמר אתמול כי סבטיסלאב פשיץ' ימונה למאמן הקבוצה, באם ישוחרר מרומא. כשנשאל היכן עומדים המגעים עם טל בורשטיין, אמר מאסיירס כי "טל הוא שחקן פצוע, ואינו האופציה הראשונה שלנו". מילאן גורוביץ' הוזכר כמועמד לקבוצה.

דיוויד בלאט, אלוף איטליה הטרי, נחת היום בנתב"ג. בלאט צפוי להיפגש עם אנשי מכבי כבר בתחילת השבוע הבא.

"סימאס יסאייטיס בוחן הצעות ממכבי וברצלונה"

שאלת עתידו של סימאס יסאייטיס ממשיכה להעסיק את כלי התקשורת בליטא ובספרד. הערב (חמישי) העניק יסאייטיס ראיון לתחנת רדיו ספרדית, ואמר כי "יש לי הצעות ממספר קבוצות מכובדות, אבל עדיין לא החלטתי היכן אחתום". "אני מניח שסימאס לא ימשיך איתנו בעונה הבאה", הודה באוזני וואלה! ספורט רמיג'יוס קאזיוליוניס, קצין העיתונות של ריטאס. "שמעתי שהוא קיבל הצעות מכמה קבוצות בכירות, ביניהן ברצלונה ומכבי, אבל אני ממש לא יודע מה הוא יעשה".

עדכון ראשון: 23.6 01:06
עדכון אחרון: 23.6 16:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully