וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר יהודי-אנגלי ייבחן במכבי ת"א

ניר איסקוב

22.6.2006 / 22:38

מייקל וורוויק בן ה-20, שהשתייך לנבחרות הנוער והנערים ושיחק בסטוק סיטי, ינסה להרשים את אלי כהן. בקבוצה מצפים כי קריזו יגיע לחתום

מייקל וורוויק, קשר יהודי-אנגלי בן 20, שהשתייך לנבחרות הנוער והנערים, יחל להיבחן בשבוע הבא במכבי ת"א, בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור.

וורוויק, השוהה בארץ, יצר קשר עם עוזר המאמן, ויקי פרץ, שהדריך אותו בנבחרת נערים ב', וביקש וקיבל הזדמנות להיבחן במועדון בו גדל. תפקידו של וורוויק הוא בקישור השמאלי, ובשנים האחרונות הוא שיחק במחלקת הנוער של סטוק סיטי האנגלית.

בעונה החולפת הוא סבל מפציעות בקרסול ובמשפעה, אשר עצרו את התקדמותו. אם ירשים את המאמן אלי כהן, ירצה הקשר הצעיר לעשות עלייה לארץ.

במכבי מצפים כי הקשר הארגנטיני סבסטיאן קריזו (28), השייך לאינדפנדיינטה, ינחת במהלך השבוע הבא כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה בקבוצה, לאחר שהרשים בביצועיו את אלי כהן.

אתמול חגגו מאות מאוהדי הקבוצה בחתונת זיו פקס, מהאוהדים המוכרים. לאירוע הגיע גם אבי נמני, ששוחח עם האוהדים וביקש מהם לתמוך בקבוצה ולרכוש מנויים. אוהדי הקבוצה מקיימים הערב (חמישי) מסיבה במועדון בת"א לציון 10 שנים להקמת ארגון האולטראס, בהשתתפות חלק מהשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully