וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף במשקל כבד

22.6.2006 / 23:07

רונאלדו התעלם מכל הדיבורים על ההשמנה והגיב בצמד כדי להוביל את ברזיל לניצחון 1:4 על יפן. החלוץ הברזילאי הישווה את שיא השערים של גרד מילר במונדיאלים, 14 במספר

דיברו עליהם כל כך הרבה בשבועיים האחרונים. בעיקר דברים רעים, למרות שני הניצחונות במשחקים הראשונים ובעיקר עליו. על רונאלדו, שלא סיפק את הסחורה. עם כל הופעה מאכזבת של החלוץ הברזילאי, התווספו כותרות מעליבות וחודרניות בנוגע למשקלו הכבד והאמיתי. הברזילאים כבר הרגישו שכל גרם מיותר שנוסף למשקלו מהווה בגידה בעם.

רונאדלו מצידו, התגבר. הוא כבר לא לוקח את הדברים האלה כל כך קשה כמו פעם. אולי היו כמה מבקרים שקיוו שהוא יעביר את המשחק הזה בחדר במלון תחת השפעת תרופות נגד דיכאון. במקום זה, הוא קיבל צ'אנס נוסף מהמאמן קרלוס אלברטו פריירה והחזיר בגדול. שני שערים של רונאלדו, הראשון והאחרון במשחק, העלו את מאזנו הכללי בטורנירי המונדיאל ל-14, הישווה את שיאו של גרד מילר ועוד היד והרגל נטויות. אה, כן: ברזיל ניצחה 1:4, אחרי פיגור 1:0 עד הדקה ה-45.

פריירה העלה הרכב נסיוני יחסית שכלל לא מעט מחליפים. אם לפני תחילת המונדיאל הוא דיבר על כך שהסגל שלו מכיל שתי נבחרות ברמה, הרי שהערב הגיעה ההוכחה. ג'ילברטו, סיסיניו ובעיקר ז'וניניו דאגו לקרנבל גדול באיצטדיון בדורטמונד וקיבלו את צלילי הליווי מרונאלדיניו, כאשר הסולן הראשי היה כמובן רונאלדו.

החגיגה הברזילאית הייתה כל כך גדולה, שקשה לזכור את הסנסציה שקרתה בדקה ה-34. דווקא היפנים היו אלה שעלו ליתרון משער של טמאדה, כשבמקביל, השוער קאוואגוצ'י הפגין יכולת אדירה בין הקורות ועצר את ברזיל פעם אחר פעם. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הגיע שער השיוויון של רונאלדו. הבליץ של הברזילאים המשיך במחצית השניה וכעבור 9 דקות היה זה המפציץ מליון ז'וניניו, שתפס את משבצת "השער התורן בבעיטה מרחוק". זה המשיך במצבע יפהפה של ג'ילברטו והסתיים כאמור בשני של רונאלדו.

ברזיל סיפקה לאוהדים שלה בדיוק את המנה שהיו זקוקים לה כדי להיות בהיי בימים הקרובים, לפחות עד למשחק שמינית הגמר מול גאנה. שם זה כבר יהיה קונצרט אחר לגמרי מול נבחרת אפריקאית מרשימה ועד ליום שלישי ב-22:00, במשחק שיתקיים באותו האיצטדיון בדורטמונד, יצטרך פריירה לשבור את הראש ולהחליט אם לפתוח בהרכב המאכזב של שני המשחקים הראשונים או להמשיך בנוסחה המרשימה יותר, שעבדה מול יפן.

מחצית ראשונה

דקה 7 - הזדמנות ראשונה לברזיל. רונאלדיניו מכניס כדור לרונאלדו שנמצא ברחבה ובועט לשער. קאוואגוצ'י הודף.

דקה 10 - קאקה פורץ קדימה ובועט מ-18 מטר מעל למשקוף.

דקה 11 - רוביניו מנסה את מזלו בבעיטה מ-16 מטר, קאוואגוצ'י שוב מצליח להציל את היפנים.

דקה 15 - הזדמנות ראשונה ליפן. אינמוטו בועט מ-25 מטר מעל למשקוף.

דקה 16 - קאקה מכניס כדור לרוביניו, שמעביר שני שחקנים ובועט מ-16 מטר לשער, קאוואגוצ'י הודף לקרן.

דקה 20 - שוב הכנסת כדור של רונאלדיניו לרונאלדו, בדיוק כמו המהלך שביצעו השניים 13 דקות לפני כן. השוער היפני ממשיך ביכולת המצויינת ושוב הודף לקרן.

דקה 22 - רוביניו מוציא כדור לז'וניניו, שמשחרר טיל מ-18 מטר וקאוואג'וצ'י רושם את ההדיפה היפה במשחק עד עכשיו.

דקה 24 - קאג'י מכניס כדור יפני לרחבה ויוצר מצב מסוכן, אבל ברזיל ניצלת. בהמשך, מאקי נוגח החוצה את כדור הקרן.

דקה 34 - גול! התקפה נהדרת ליפן. סנטוס, המתאזרח הברזילאי של יפן, מכניס כדור נהדר לטמאדה, שנמצא בצד השמאלי של הרחבה ומפציץ פנימה. 0:1 ליפן.

דקה 42 - מבצע אישי של רונאלדיניו נראה די טוב בתחילתו, אלא שהלהטוטן הברזילאי לא מסיים את זה כמו שצריך ובועט חלש לשער.

דקה 45 - גול! רונאלדינו מגביה כדור משמאל לסיסיניו שנמצא בצד הימני של הרחבה, זה מוריד עם הראש לרונאלדו, שנוגח מקרוב. ברזיל משווה ל-1:1.

מחצית שניה

דקה 51 - דאבל פס בין רונאלדו ורונאלדיניו משאיר את הראשון חופשי מול השוער, אבל הכדור הולך החוצה.

דקה 53 - גול! ז'וניניו משחרר טיל מ-25 מטר והכדור עובר מעל לידיים של קאוואג'וצ'י בדרך לרשת. 1:2 לברזיל.

דקה 59 - רונאלדיניו מכניס כדור ממרכז המגרש לג'ילברטו, שפורץ מצד שמאל ומנצל חור גדול בהגנה היפנית כדי להמשיך עד השער ולכבוש. 1:3 לברזיל.

דקה 64 - רוביניו בועט מרחוק, אבל קאוואג'וצ'י הודף. חצי דקה לאחר מכן, השוער היפני הודף נסיון נוסף מרחוק של ז'וניניו.

דקה 69 - מבצע מרהיב של רוביניו, שעובר שני שחקנים יפנים ובמקום לסיים את זה בבעיטה לשער, מנסה למסור לרונאלדו, שלא מגיע לכדור.

דקה 81 - גול! ג'ואן מכניס כדור לרונאלדו, שמסתובב על סף הרחבה ובועט לשער. 1:4 לברזיל.

הרכבים:

ברזיל: דידה, לוסיו, ג'ואן, קאקה (זה רוברטו, 71), רונאלדו, רונאלדיניו (ריקרדיניו, 71), סיסיניו, ג'ילברטו, ג'ילברטו סילבה, ז'וניניו, רוביניו.

יפן: קאוואגוצ'י, הידטושי נקאטה, אוגסווארה (קוז'י נקאטה, 56), נקאמורה, מאקי (טקהארה, 60, אוגורו, 66), סנטוס, אינמוטו, צויבוי, טמאדה, קאג'י, נקזאווה.

איצטדיון: דורטומונד. 65,000 צופים

שופט: אריק פול (צרפת)

שחקן מצטיין: רונאלדו (ברזיל)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully