וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר פותח מועדון לאוהדי נתניה

רומן רוזנבלט

22.6.2006 / 17:52

המטרה היא לאפשר לאוהדים להיות מעורבים בפעילויות הקבוצה ובהחלטות הלוגיסטיות. ברקוביץ' וגוטמן ימשיכו המו"מ עם דומב

בעלי מכבי נתניה, דניאל יאמר, שיגר היום (חמישי) מכתב לאוהדי הקבוצה דרך אתרי האוהדים "הפנזין" ו"הקופסא" בו הוא מודיע על הקמת מועדון חברים עבור האוהדים, שישמש ליצרת קשר עם הנהלת המועדון. המטרה היא לאפשר לציבור כל האוהדים להשתתף בפעילויות הנוגעות ישירות לקבוצה כמו רכישת מנויים, מזכרות ועוד. מהשנה יופעל גם קו מיוחד בו ניתן יהיה להירשם למועדון זה וכן להתעדכן ובכל מה שנוגע לקבוצה. כמו כן נודע היום, כי מלבד צעדים אלה, תחל בקרוב בניית אתר רשמי של הקבוצה שאמור להיות מרשים ביותר ולכלול מגוון אפשרויות עבור הגולשים.

בנוסף לכל החידושים, כל אוהד שירשם עד ה-10 ליולי למועדון החברים החדש, יכנס להגרלה במסגרתה יוכלו בין היתר 2 אנשים לזכות בשהות של 3 ימים במחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה, שצפוי להיות סגור באופן עקרוני לאוהדים ולעיתונאים.

עם חזרתם של ברקוביץ' והמאמן החדש של הקבוצה אלי גוטמן, יתכן ויזורז המו"מ התקוע עם אסי דומב שנמצא בחופשה בחו"ל וצפוי לשוב בימים הקרובים. יום המבחנים עבור שחקנים מושאלים ואחרים שהיה אמור להתקיים ביום ראשון בוטל, והקבוצה תחל את אימוניה הרשמיים ביום שני הקרוב. בשל פניות רבות מאוהדי הקבוצה הועבר אימון הבכורה ממכון וינגייט שם אמור היה להתקיים לאיצטדיון הקופסא. לפני האימון, תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות ראשי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully