וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מקווה לסכם עם טועמה בסוף השבוע

ניר איסקוב

22.6.2006 / 16:10

במחזיקת הגביע מעוניינים להחתים את הקשר ל-5 עונות. בלם וקשר אחורי מגרוזיה הוצעו לקבוצה, ביום ו' יוחלט לגבי עתידו של חליס

לאחר שהסדיר אתמול (רביעי) באופן סופי את תנאי שחרורו ממכבי פ"ת, ייוועד בסוף השבוע סלים טועמה עם אנשי קבוצת הניהול של הפועל ת"א, במטרה לחתום ל-5 עונות במועדון אותו עזב לפני 3 שנים.

בהפועל הבהירו כי בניגוד לפרסומים שונים, תנאיו של הקשר טרם סוכמו, אך הביעו תקווה כי הדבר יתרחש בימים הקרובים, כדי לאפשר את הצגתו כשחקן מחזיקת הגביע במסיבת העיתונאים שתקיים ביום שני.

לקבוצה הוצעו שני שחקנים מגרוזיה, הקשר לאשה נוזזה מדינמו טביליסי, והבלם גיורגי אויניני מדינמו בטומי. המאמן יצחק שום, טרם חזה בביצועיהם, אך נתן אור ירוק להנחתתם למבחנים, אם הדבר יסתייע.

שום קיבל בשבועות האחרונים רשימה ארוכה של מועמדים זרים לעמדות הבלם והקשר האחורי, והוא בוחן אותם. מכאן אפשר להבין כי במועדון סקפטיים לגבי צירופו האפשרי של הבלם הארגנטיני חאבייר פאז, אם כי בהפועל מבקשים להדגיש כי נעשים מאמצים למצוא פיתרון לאיתור מוסד חינוך הולם לבנו של השחקן.

פרקליטו של רמי חליס, עו"ד סבי גרשון, נפגש היום (חמישי) עם עו"ד שחר בן עמי, מקבוצת הניהול של הפועל ת"א, שהגיש לו הצעה כספית לשנתיים הקרובות. הצדדים קבעו לשוב ולשוחח מחר (שישי) כדי לסכם סופית בנושא.

עדכון ראשון: 22.6.2006, 12:51
עדכון אחרון: 22.6.2006, 16:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully