וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד התפוצצות של הוייט סוקס

22.6.2006 / 11:55

יום אחרי ה-6:20, שיקגו שוב טחנה את הקרדינלס, הפעם 5:13. נצחונות ליאנקיז ולרד סוקס, הפסד למטס, סייקל לרייס (סקירה מקוצרת)

עקב אילוצי מונדיאל, אנו מגישים היום סקירה מתומצתת ומקוצרת יותר של המשחקים. התופעה תחזור על עצמה עוד פעמים ספורות עד ה-9 ביולי, ולאחריו נחזור למתכונת רגילה.

AL: במזרח, בוסטון שמרה על יתרון שני המשחקים מול היאנקיז, לאחר שזכתה בניצחון חמישי ברציפות, 3:9 על וושינגטון. דייויד אורטיז חבט להומר מספר 21 העונה. היאנקיז ניצחו בפילדלפיה 0:5, עם משחק מצוין של ג'ארט רייט. טד לילי וטורונטו הנחילו עוד הפסד לאטלנטה, הפעם לטים הדסון - 3:6. התוצאה המעניינת של היום היא עוד ניצחון עצבני של שיקגו וייט סוקס על סט. לואיס. אחרי ה-6:20 מהלילה שלפני, חזרה אלופת העולם וניצחה 5:13. ג'ים ת'ומה חבט להומר מספר 23 העונה.

NL: המטס איבדו גובה, אבל לא ניזוקו בעקבות ההפסד של פילדלפיה. ניו יורק נוצחה, אמנם, 6:5, אבל גולת הכותרת במשחק היא הסייקל (סינגל, דאבל, טריפל, הומראן) של חוזה רייס, השורטסטופ המצוין של המטס. כריס קפואנו התותח זרק שבעה ושמונה, ומילווקי גברה על דטרויט 3:4. אריק בדארד הגיש מצוין שמונה אינינגים וטיגן 12 חובטים, ובולטימור קטעה רצף של תשעה נצחונות לפלורידה כשהנחילה לה הפסד 4:0.

יתר תוצאות הלילה:

טקסס - סן דייגו 3:2
קנזס סיטי - פיטסבורג 4:6
דודג'רס - סיאטל 8:5
קולורדו - אוקלנד 3:2
יוסטון - מינסוטה 3:5
טמפה ביי - אריזונה 2:3
קליבלנד - קאבס 9:2 (משחק מקוצר לשבעה אינינגים)
סן פרנסיסקו - איינג'לס 6:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully