וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקודוור תטיל קללה על האנגלים

22.6.2006 / 11:07

בנבחרת של סוארז מחפשים דרכים להפחיד את היריבה בשמינית הגמר, ומשתמשים במכשפים. אריקסון מבשל את וולקוט

נבחרת אקוודור מתכוונת להלחם באנגליה בכל החזיתות. האקוודוריאנים, שיפגשו ביום ראשון את האנגלים בשמינית הגמר, שכרו את שירותיו של מכשף, שאמור להטיל קללה על הנבחרת של אריקסון. טזאמרנדה נייצ'אפי, אקוודוריאני ממוצא אינדיאני, הוא האיש שאמון על הטלת הקללה.

ואיך מקבלים את זה במחנה הבריטי? לא בחשש מופלג. "הם יצטרכו קצת יותר מקללה כדי לעצור אותנו", אמרו שם. לשחקני אקוודור גם שמעו סיפור על משפחה ששאבה השראה בעקבות רציחת הפרה שלה. המאמן לואיס סוארז אמר לשחקנים: "עכשיו הזמן להרוג את הפרה שלכם".

"אני חושב שוולקוט ישחק"

מאמן נבחרת אנגליה, סוון גוראן אריקסון, התייחס לראשונה לאפשרות שילובו של החלוץ בן ה-17, ת'יאו וולקוט, במשחקי המונדיאל. בעקבות פציעתו של מייקל אואן, שייעדר חמישה חודשים, עשוי המאמן השבדי להשתמש בחלוץ ארסנל.

"אני חושב שהוא ישחק", אמר אריקסון. "השבועות בהן הוא היה איתנו היו נפלאים עבורו. הוא משתפר ומקבל יותר ביטחון. הוא מדבר יותר, מבקש יותר את הכדור ומבקיע שערים נפלאים באימונים. ביום שני הוא היה מדהים".

אריקסון שיבח את אוואן הארגריבס על משחקו מול שבדיה, ויתכן שימצא לו מקום בהרכב גם מול אקוודור, אם ג'רארד יוסט לתפקיד יותר התקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully