וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות בין בנאדו למגרלשווילי

רומן רוזנבלט

22.6.2006 / 14:20

התעמתו באימון חיפה. דירסאו סובל מבקע, וייעדר כ-3 שבועות. השחקן עשוי בכל זאת לצאת למחנה האימון בהולנד

קשרה הברזילאי של מכבי חיפה, חאבייר דירסאו, יעבור מחר (שישי) ניתוח במפשעתו עקב בקע שהתגלה באיזור. דירסאו צפוי להיעדר כשלושה שבועות, אך עשוי בכל זאת לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים באיינדהובן, הולנד, ב-4 ביולי.

בחיפה יחלו החל ממחר תכנית של שני אימונים ביום על מנת להכין את השחקנים לעונה הקרובה, כשרק לקראת היציאה למחנה האימונים העומס יירד. במועדון עדיין מחכים לתשובה באשר לאזרחותו של החלוץ הארגנטינאי, רוברטו קולאוטי, שהתבשר כי עשוי לקבל את התעודה בימים הקרובים. במידה והחלוץ יקבל את האזרחות, תחתים חיפה קשר אחורי זר, למשבצת אותה עזב עידן טל.

במהלך האימון היום (חמישי) נרשם עימות בין אריק בנאדו לחיים מגרלשוילי. המגן העיר לבלם על כיסוי בהגנה, וזה השיב לו: "סתם את הפה!". הוויכוח בין השניים החריף, והם אף עברו לחילופי מהלומות, שהופסקו בהתערבות חבריהם לקבוצה. בנאדו ומגרלשוילי לחצו ידיים בסיום האימון, והתקרית סתיימה.

אתמול הצטלמו שחקני הקבוצה לקמפיין עבור המנויים לעונה הבאה, והיום (חמישי) הגיעו השחקנים לחדר התצוגה של חברת פומה בתל אביב להצגת מדי הקבוצה.


שחקן אחר בקבוצה, אלן מסודי, שהיה בספק למחנה האימונים השני של הקבוצה שיתקיים באוסטריה, ייצא אליו בסופו של דבר, אחרי שבמועדון טיפלו בכל סוגיית אשרת הכניסה לאוסטריה מול השגרירות האוסטרית. כזכור, למסודי היתה תקרית בתקופה בה שיחק בשטורם גראץ. כאשר שיחק במועדון, מסודי לא החזיר בזמן את הרכב ששכר עבורו המועדון והדבר הווה מכשול לכניסתו למדינה.






עדכון ראשון: 22.6.2006, 9:28
עדכון אחרון: 22.6.2006, 14:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully