וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,500 אוהדים באימון הבכורה של בית"ר

אסף שקד

21.6.2006 / 21:26

למרות הנוכחות הרבה, האימון לא הופסק, אך 17 אוהדים נעצרו. הקבוצה השיקה סמל חדש, נציג גנק ינחת כדי לסכם את עסקת יצחקי

2,500 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו היום (רביעי) למתחם האימונים בבית וגן וקיבלו בחום ואהבה את שחקני הקבוצה באימון הראשון שלהם.

האימון החל באיחור של רבע שעה, כשהשחקן הראשון שיצא אל הדשא היה פבריס פרננדז, שהציג את תלבושת האימונים החדשה, בצבעים שחור לבן. לאחר מכן עלו השחקנים אחד אחרי השני למגרש הסינתטי, כששניים מהם זכו למירב התשואות: שמעון גרשון, שנראה מופתע מאוד מקבלת הפנים החמה שקיבל, וחברו הטוב, עומרי אפק, שניכר היה כי הקהל מתגעגע לראות אותו משחק, אחרי העונה החולפת.

רבע שעה לאחר פתיחת האימון נזרקה אבוקה למגרש, ואחריה התפוצצו רימוני עשן ביציעים, אך הוא לא הופסק. תומר בן יוסף, ברק יצחקי ויואב זיו הופיעו לאימון, למרות החשש שלא יעשו כן, והשלושה זכו לקריאות עידוד מהקהל. 17 אוהדי בית"ר נעצרו עקב "חשד לשימוש באמצעי לחימה".

בן יוסף שוחח לפני האימון עם היו"ר ולדימיר שקלאר, ושב והבהיר לו כי ההצעה להאריך את חוזהו מעבר לעונה הקרובה, הנאמדת ב-210 אלף דולר, אינה מקובלת עליו. פרקליטו של השחקן, עו"ד דן חי, ממשיך לתור עבורו אחר קבוצה אירופית שתסכים לקלוט אותו.

גנק הבלגית הודיעה כי בכוונתה לשלוח בתחילת השבוע הקרוב נציג לירושלים, כדי לסכם את עסקת העברתו של יצחקי. לעומת השניים, יואב זיו, שחוזהו הסתיים, קרוב להאריכו. טוטו תמוז, שערך אימון בכורה, אמור לחתום מחר (חמישי) באופן רשמי על חוזה ל-5 עונות. השחקן היחיד שנעדר מהאימון היה ז'רום לרואה, שקיבל שחרור.

לפני האימון, הציגה בית"ר את הלוגו החדש שלה, עם שני אריות בצדי המנורה המסורתית. לדברי שקלאר, הוחלט על הצעד כי "סמל האריות מזוהה עם ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully