וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדה: "גם לסבלנות שלנו יש סוף"

שגיא ניר

21.6.2006 / 15:10

הרוכש המיועד של אשקלון מיואש: " אם העסקה לא תיסגר תוך שבוע, כנראה שהיא כבר לא תיסגר". וקנין: "ההסכם בתיקונים אחרונים"

כבר למעלה משבועיים חלפו מאז החל המשא ומתן לרכישת אליצור אשקלון על ידי קבוצת אנשי עסקים המיוצגת על ידי אברהם פלדה. בקבוצה הדרומית אופטימיים וממתינים לסיכום המתקרב, אך מן העבר השני, מצר פלדה מצר על הסחבת ומאיים בביטול העסקה.

"ההסכם הועבר לבדיקת עורכי הדין לתיקונים אחרונים", אומר יו"ר הקבוצה בעונה האחרונה, פרוספר וקנין, שימשיך לכהן בתפקידו כמחזיק תיק הספורט בעיריית אשקלון. חובותיה של הקבוצה הם בין הנושאים המעכבים את החתימה, אבל היו"ר לשעבר מבטיח כי גם הסוגייה הזו תיפתר עד העברת הקבוצה לידי אנשיו של פלדה. "החובות ישולמו על ידי העירייה מתקציב הקבוצה", הוא מבטיח.

אבל האופטימיות של וקנין מחליפה צבע וכוון כשפונים לצד המוביל את הרוכשים, אברהם פלדה. "המשא ומתן מתקדם בעצלתיים, אבל הסיכומים אינם", מצנן פלדה את ההתלהבות, ומוסיף: "עד אוקטובר יש זמן. זה לא מרוע לב, ככה הם עובדים שם".

אנשיו של פלדה ממתינים זה למעלה משבוע לתשובות מעיריית אשקלון, שהמשכו של המהלך תלוי באישורה. פלדה מתחיל לאבד את הסבלנות מהסחבת הנמשכת: "אנחנו מבחינתנו מוכנים, אבל הכל יכול להיות. לא הגדרנו תאריך מדויק, אבל גם לסבלנות שלנו יש סוף. אם העסקה לא תיסגר תוך שבוע, כנראה שהיא כבר לא תיסגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully