וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן יאמן את נתניה

רומן רוזנבלט וניר איסקוב

21.6.2006 / 19:53

הסאגה תמה עם מינויו של מאמן פראלימני בעונה וחצי האחרונות, שהועדף על פני עטר וגרגורי. ברקוביץ': "הוא היה האופציה הראשונה"

אחרי שבמהלך היממה האחרונה נראה היה כי ההתלבטות לגבי זהות מאמן מכבי נתניה בעונה הקרובה היא בין ג'ון גרגורי לראובן עטר, מונה היום (רביעי) במפתיע אלי גוטמן למאמן הקבוצה.

גוטמן, שבעבר לא נכלל ברשימת המועמדים לאמן, נפגש היום בחשאי עם הבעלים דניאל יאמר והמנג'ר אייל ברקוביץ', וסיכם את תנאיו. גוטמן אימן בשנה וחצי האחרונות בהצלחה את פראלימני, אך החליט לעזוב את התפקיד בגלל סירובם של ראשי המועדון הקפריסאי להגדיל את התקציב.

ברקוביץ' מסר בתגובה: "נכון שרצינו מאמן זר, אבל ברגע שירדנו מהרעיון הזה, גוטמן תמיד היה האופציה הראשונה שנשמרה בחשאי. אני שמח מאוד לשתף איתו פעולה בעונה הבאה במכבי נתניה. עבורי ועבור דניאל יאמר, אלי הוא מאמן שהוכיח את עצמו בשנתיים האחרונות בקפריסין וגם קצר הישגים בישראל".

יאמר הוסיף: "אני שמח שפתרנו את בעיית המאמן. זו בחירה טובה מאוד". גוטמן עצמו אמר: "אני מודע להיסטוריה המפוארת של מכבי נתניה, ורואה את הרצון העז של דניאל ואייל ליצור משהו טוב בנתניה. הכדורגל הישראלי חסר לי מאוד בשנתיים האחרונות עם כל התקופה הנפלאה שעברתי בקפריסין. אני מבטיח לעשות הכל על מנת לקדם את מכבי נתניה קדימה".

ראובן עטר מסר לוואלה! ספורט בתגובה למינוי של גוטמן: "אני מאחל למכבי נתניה הצלחה".

במהלך היום (רביעי) עוד קיים לואיס פרננדז, המנג'ר הצרפתי של בית"ר ירושלים אשתקד, שיחה עם יועצו ומקורבו, פיליפ סולומון, ובה הביע את רצונו לאמן את מכבי נתניה, אם תיעשה אליו פנייה.

"לא פנו ללואיס והוא לא הציע את עצמו", אמר סולומון לוואלה! ספורט. "הוא רק אמר שאם תהיה פנייה, הוא ישמח לחזור לישראל. אין לו שום בעיה לעבוד תחת אייל ברקוביץ'. הוא רוצה לאמן, ולא להיות ג'נרל מנג'ר".

בינתיים סיפר סולומון כי פרננדז קרוב להיכנס כשותף במניות קאן מליגת המשנה בצרפת, אותה הדריך במהלך שנות ה-90'. לדברי איש העסקים היהודי-צרפתי, שהיה מועמד לשמש כג'נרל מנג'ר במכבי ת"א, פרננדז יחזיק ב-30-40 אחוז מבעלות המועדון.

גרגורי: לא מבין את היחס (אסף אקרמן, 'הארץ')

בתחילת השבוע עוד היו דיבורים חזקים מאוד על כך שהמנג'ר האנגלי, ג'ון גרגורי, הוא זה שיקח את המושכות בנתניה. בדרך הגיעו שמועות על סיכום, שמועות על פיצוץ, ולבסוף הלכה הקבוצה על האופציה הישראלית.

אסף אקרמן מ"הארץ" הביא את תגובתו של המנג'ר לידיעה על החתמת גוטמן: "אם נתניה היתה מחכה עוד שעה, היה לה מאמן שאימן בפריימר-ליג", הגיב המאמן האנגלי, "אני לא מבין את היחס הזה, אבל שיהיה בהצלחה".

מקורביו של גרגורי היו חדים יותר: "הביאו מאמן בסדר גודל כזה מאנגליה לספרד לפגישה עם יאמר, סיכמו את כל התנאים, ואז החתימו מאמן עוד לפני שגרגורי אמור היה להשיב על ההצעה. זה רק מוכיח שמכבי נתניה היתה ונשארה קבוצה קטנה".

אנסומבו כבר מתכונן, דומב בדרך

אתמול (רביעי) נפגש סוכנו של מזואה אנסומבו, רונן קצב, עם הנהלת מכבי נתניה וחתם רשמית על חוזה לעונה אחת בנתניה, לאחר שהשחקן סיכם בקבוצה כבר לפני שלושה שבועות. אנסומבו שיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים ולפני זה בהפועל חיפה.

לאחר החתימה אמר אנסומבו: "יש לי ציפיות גבוהות מעצמי ומהקבוצה, אני לא יודע הרבה על מכבי נתניה אבל אני יודע שיש קהל גדול ותומך, וזו תהיה קבוצה טובה". לגבי הציפיות אמר: "אני אופטימיסט מטבעי ושואף להגיע תמיד כמה שיותר גבוה, במיוחד עם השחקנים הטובים שיש בקבוצה כמו שטראובר ופיטו ועוד. בכל אופן אני חושב שמקומות 5-6 יהיו הצלחה עבורנו, ואני מצפה לתחילת האימונים".

בינתיים נמשך המשא ומתן עם אסי דומב, והתהליך יתקדם כשאייל ברקוביץ' יחזור לארץ. ביום שני תפתח הקבוצה את אימוניה במכון וינגייט ב-17:30.

עדכון ראשון: 21.6.2006, 13:57
עדכון אחרון: 22.6.2006, 07:35

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully