וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "נפנה לוועדה למעמד השחקן לגבי ביטון"

ניר איסקוב

21.6.2006 / 21:00

יו"ר בני יהודה כועס על התנהגות מכבי ת"א והחלוץ שעורך אימונים בשורותיה: "מכבי פוגעת בכבודה, ביטון מתאמן שם על דעת עצמו"

המו"מ בין מכבי ת"א לבני יהודה לגבי העברתו של משה ביטון טרם הושלם, אך החלוץ נטל היום (רביעי) בכל זאת חלק באימון הכושר של הצהובים.

יו"ר בני יהודה, חזי מגן, אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "אנחנו כבר לא מנהלים מו"מ עם מכבי ת"א על ביטון. אם הוא יציג בפנינו חוזה חתום במכבי, נפנה לוועדה למעמד השחקן לגביו. יש לו חוזה אצלנו, ומה שהוא עושה זה על דעת עצמו. מכבי ת"א פוגעת בכבודה כשהיא נותנת לשחקן שחתום בקבוצה אחרת להתאמן אצלה. ביטון צריך להגיע לתחילת האימונים שלנו, ואם לא יעשה את זה, נראה איך נגיב".

מוקדם יותר היום, התבטא מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, בנושא: "אתמול (שלישי נ.א.) משה התאמן במכבי בהסכמה שלנו. לגבי היום, אני עדיין לא יודע. אנחנו עדיין מצפים לתשובות ממכבי, ואם המו"מ יתפוצץ, הוא לא יתאמן שם". מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, נשמע אופטימי: "היום או מחר (חמישי נ.א.) זה ייסגר".

דמאיו דחה בתוקף את אפשרות הגעתו של ליאור אסולין: "היינו שמחים אם הוא הי מצטרף, אבל העלויות שלו והחוזה שלו בבית"ר ירושלים, הם לא סכומים שבני יהודה יכולה להתחרות איתם".

פרקליטו של יניב אלול, עו"ד חן בוכניק, נפגש אתמול עם היו"ר חזי מגן, והתרשם כי הקבוצה לא תעמוד בדרכו של הבלם להשתחרר. "חזי אמר לנו שהוא ישקול בחיוב את הבקשה שלנו לשחרור, ואנחנו עדיין נמצאים במגעים עם הקבוצה", אמר עו"ד בוכניק. אלול מחזיק בשתי הצעות נוספות מקבוצות בליגת העל.

בהתייחסו לסוגייה הזו, אמר דמאיו: "כרגע, השחרור של אלול לא עומד על הפרק". אם אלול יעזוב בסופו של דבר, בני יהודה תתעקש עוד יותר שלא לשחרר את יאיר אזולאי, הזוכה להערכה רבה בקרב המאמן ניצן שירזי.

בקבוצה מאמינים כי בשבועות הקרובים ייחתם מול חברת "היכלי הספורט" הסכם על שימוש בבלומפילד גם בעונה הבאה. מחירי המנויים שפרסמה אתמול בני יהודה התייחסו ליציעים באצטדיון היפואי.

עדכון ראשון: 21.6.2006, 13:43
עדכון אחרון: 21.6.2006, 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully