וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון ראשון למכבי ת"א, שבחון על הכוונת

ניר איסקוב

20.6.2006 / 19:39

אוהדי הקבוצה דאגו לקבלת פנים חמה למאמן החדש ולשחקני הרכש והפסיקו את האימון לרבע שעה. גורם במועדון: "שבחון יחתום"

מכבי ת"א ערכה היום (שלישי) אחר הצהריים את אימון הבכורה בקרית שלום, וקשה להאמין שאנשי הקבוצה התפעלו מקבלת הפנים החמה שהכינו להם האוהדים. זה לא היה גדול כמו הפסטיבל סביב חזרתו של אבי נמני לפני שנה בדיוק, אבל זה היה מספיק גדול כדי להפסיק את האימון לרבע שעה, כמה דקות אחרי פתיחתו. האוהדים שרו שירי הלל לשחקנים ולמאמן החדש, אלי כהן, וזרקו זיקוקים לעבר המגרש.

משה ביטון, הרכש החדש מבני יהודה, ערך אימון בכורה בקרית שלום ואמר לוואלה! ספורט: "זה קצת מוזר, אבל כיף. אני יוצא לדרך חדשה ואני מקווה שיהיה בסדר. באופן טבעי, בני יהודה רצתה שאני אשאר אצלה, אבל אני מקווה שהמעבר יתקיים בצורה מכובדת. מכבי ת"א זה מועדון מפואר, זה עדיין לא הסגל המלא ואני מאמין שישלימו אותו זרים מצוינים, כדי שתהיה לנו קבוצה טובה. אני מאוד מתרגש להיות כאן".

גורם במועדון התייחס לגבי המשך הרכש אצל הצהובים, ואמר לוואלה! ספורט כי: "יוסי שבחון יהיה במכבי ת"א. אולי זה לא יהיה פשוט כמו עם משה ביטון, אבל בסופו של דבר הוא ישחק אצלנו". לוואלה! ספורט נודע כי קיימת הבנה לגבי מרבית תנאיו של השחקן, שאם יעבור, יחתום לשלוש שנים. הפועל פ"ת ממשיכה להצהיר כי אין בכוונתה לשחרר את השחקן, אולם אם תעשה כן, זה יהיה תמורת סכום כספי הנאמד ב-400 אלף דולר ולא בעסקת חליפין כלשהי.

ובנושא אחר, אבי נמני נרתם לטובת אוהדים שפנו אליו, והבטיח לשדל את הבעלים לוני הרציקוביץ' להותיר על כנם את מחירי המנויים לשערים 10-11, למרות הכוונה המקורית להעלותם. השערים משמשים את האוהדים השרופים של הקבוצה, ומחירי המנויים הקודמים איפשרו אופציה ריאלית לאוהדים מעוטי יכולת.

אלי כהן אמר בסיום אימון הבכורה שלו: "מכבי ת"א עוברת שינוי בכל הצוות השחקנים והסביבה שלה וכשנראה את השחקנים שיגיעו נראה קבוצה חדשה. במגבלות שלנו ובעקבות המונדיאל, לא קל להשיג שחקנים זרים, אז צריך לעבוד הרבה על הרגש ולהביא את הכי טובים. למרות שזה לוקח זמן, אני לא מוטרד. העיתונאים יותר לחוצים ממני בעניין הזה". בעניין הציפיות לעונה הקרובה אמר כהן: "בשנה שעברה כל הליגה התמודדה עם הגלאקטיקוס וראינו מה קרה. לפעמים גם עם תקציב נמוך ושחקנים אלמונים אפשר לעשות עונה טובה. מכבי היא תמיד המועדון הגדול ביותר, אימנתי כבר בכמה קבוצות גדולות, אבל הלחץ פה הוא בלתי ייאמן ואי אפשר להשוות אותו לכל הקבוצות שמסביב. בכל מקרה, אם נספק את הסחורה ונציג כדורגל אטרקטיבי, אז גם אם לא נחצה את הקו ראשונים, זה לא יהיה אסון. אני ארגיל ואכריח את השחקנים להיות ווינרים, לא תהיה להם ברירה". בהתייחסות לאפשרות צירופו של יוסי שבחון אמר כהן: "אני העליתי את שבחון לבוגרים של הפועל פ"ת. הוא שחקן מוכשר וראוי ואם תהיה אפשרות, נעשה מאמץ אדיר כדי להביא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully