וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעתיד יהיה לנו ביטחון"

20.6.2006 / 23:50

טרינידד וטובאגו הודחה מהמונדיאל אחרי הפסד 2:0 לפראגוואי, שהשלים עבורה 3 משחקים בלי שער, אבל בקאריבים מתעקשים להישאר אופטימים

פראגוואי הצליחה להשיג הערב (שלישי) את הנקודות הראשונות שלה במונדיאל 2006, אחרי שניצחה 0:1 את טרינידד וטובאגו במשחק השלישי והאחרון בבית המוקדם. אחרי ההפסדים המינימליים לשבדיה ולאנגליה, הצליחו הפעם הפראגוואים להשיג את הניצחון 0:2 ואת שלוש הנקודות, ששולחים אותה הביתה בתחושה קצת פחות מעיקה.

לטרינידד וטובאגו היה סיכוי כלשהו להעפיל לשמינית הגמר (קיוותה לנצח את את פראגוואי ולקוות להפסד שבדי לאנגליה), אך למעשה הנקודה הבודדה שהשיגה מייצגת בצורה נאמנה את היכולת שלה, שלא התעלתה לרמה גבוהה. הטרינידדים יכולים להתגאות בנקודה ההיסטורית שסחטו מהשבדים במשחק הראשון ומ-83 הדקות שבהן הצליחו לשמור על רשת נקייה מול האנגלים, אבל בשורה התחתונה לא הגיע להם להעפיל לשמינית הגמר ולהשתייך למועדון 16 הגדולות.

מנגד, גם פראגוואי לא הרשימה במיוחד, ועל אף ששתי הנבחרות נתנו במשחקן האחרון משחק מעניין ורווי באירועים, הצדק נעשה, כששבדיה ואנגליה הבכירות העפילו מהבית הזה. אולי בפעם הבאה.

מחצית ראשונה

דקה 2 - בעיטה חופשית מצאה את הראש של סנטה קרוז ברחבה, שנגח בחוזקה, אך קלווין ג'ק (שהחליף את היסלופ) זינק מצוין והדף לקרן.

דקה 5 - נגיחה נפלאה של קורנל גלן שוב מצאה את השוער מוכן, הפעם הפארגוואיי הוא זה שהדף מצוין והציל שער בטוח.

דקה 7 - הרחקה רעה של הגנת פראגוואי, הכדור הגיע הישר לרגליו של וויטלי, ששלח טיל מ-20 מטר, שחלף סנטימטרים מעל לשער.

דקה 23 - עוד הכנסת כדור מסוכנת לרחבה של טרינידד מצאה את הראש של ואלדז, אבל הנגיחה שלו לא הייתה מדויקת.

דקה 25 - הגבהה לתוך הרחבה הגיעה לראשו של סאנטוס. החלוץ שך פראגוואי נגח לעבר השער של טרינידד, אך סנצ'ו הסיט אותו פנימה וכבש שער עצמי אומלל. 0:1 לפארגוואי.

דקה 36 - דניס קאניזה מפראגוואי קיבל מסירה מצוינת עם החזה מסנטה קרוז והכניע את ג'ק, אך הקוון הניף את הדגל ופסל את השער בטענת נבדל (ולא בצדק).

דקה 45 - עוד התעופפות מדהימה של קלווין ג'ק, שוער פראגוואי, שהציל נגיחה של סנטה קרוז. כדור הקרן של פראגוואי יצר ערבובייה ברחבה שבסיומה בעט ואלדז לשער, אך ג'ונס הציל מהקו.

מחצית שנייה

דקה 46 - קנווין ג'ונס פרץ יפה מהרמרכז ושלח את יורק, אבל כדור הרוחב של החלוץ לא מצא אף רגל טרינידדית.

דקה 55 - דווקא אחרי דקות טובות של טרינידד, פארדס הפציץ מ-30 מטר כדור שטוח וחזק, אבל השוער קלט.

דקה 62 - הקצב המהיר נמשך, כשקלווין ג'ק מציל תוך דקה אחת שתי בעיטות מסוכנות של אדגר ברטו מחוץ לרחבה.

דקה 71 - תנועה יפה של וירצ'יל הביאה אותו מרחק 20 מטר מהשער, אבל הבעיטה שלו לא הייתה מספיק מדויקת.

דקה 77 - הורדה מצוינת של וייס מצאה את לטאפי הוותיק, אבל הפצצה שלו חלפה מילימטרים מעל למשקוף של אבאדילה.

דקה 86 - גול! דאבל פס מהיר של קואבס השאיר אותו מול השער, והחלוץ לא התבלבל. 0:2 לפראגוואי.

הרכבים:

טרינידד וטובגו: קלווין ג'ק, דניס לורנס, ברנט סנצ'ו, אייברי ג'ון (קנווינס ג'ונס, 31), קרלוס אדוארדס, אורטיס וויטלי (ראסל לטאפי, 67), כריס בירצ'ול, דנסיל תאובלד, דוויט יורק, סטרן ג'ון, קורנל גלן (אוונס וייס, 41).

פראגוואי: אלדו בובאדילה, דניס קאניזה, חוליו קאסרס (חוליו מאנסור, 80), קרלוס גמארה, חורחה נונייז, רוברטו אקוניה, אדגר ברטו, קרלוס פרדס, חוליו דוס סנטוס, רוקה סנטה קרוז, נלסון ואלדז (נלסון קואבס, 66).

איצטדיון: קייזרסלאוטרן, 46,000 אלף צופים.
שופט: רוברטו רוזטי (איטליה).
איש המשחק של פיפ"א: חוליו דוס סאנטוס (פראגוואי).

בינהאקר: "בעתיד יהיה לנו הרבה יותר ביטחון"

מאמן טרינידד וטובאגו, ליאו בינהאקר, השתדל לשמור על מצב רוח חיובי אחרי ההפסד ששלח אותו הביתה: "כמובן שאנחנו מאוכזבים מזה שהפסדנו את המשחק ונאלצים לחזור הביתה", אמר ההולנדי, "אבל זה היה משחק פתוח והיו לנו המון הזדמנויות, ואנחנו לוקחים הרבה דברים חיוביים מהטורניר הזה. הדבר העיקרי הוא שיהיה לנו הרבה יותר ביטחון בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully