וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "הרגשה מעולה להגיע לבית וגן"

אסף שקד

20.6.2006 / 18:15

הבלם, מיכאל זנדברג ורוני גפני היו רק חלק מהפרצופים החדשים שהגיעו להתכנסות הקבוצה בבית וגן ופגשו את המאמן החדש, אוסי ארדילס

אוסי ארדילס, מאמנה החדש של בית"ר ירושלים, ערך היום בצהריים (שלישי) שיחת הכרות ראשונה עם שחקניו. הארגנטינאי, שנחת לפני יומיים בארץ, רשם את הצעד הראשון שלו במועדון בכינוס הקבוצה, שנערך בבית וגן. עבור מספר שחקנים, כמו שמעון גרשון, הייתה זאת הפעם הראשונה בה הגיעו למתקן האימונים כשחקני בית"ר ירושלים.

טוטו תמוז, שאמור לחתום מחר על חוזה, הגיע גם הוא ועשה את דריכת הרגל הראשונה שלו בבית"ר ירושלים. החלוץ הצעיר נראה קצת מתוח, אך בקבוצה מאמינים שכבר בימים הקרובים הוא יחתום על חוזה וזאת לאחר שוויתר על הצעה מאספניול הספרדית. אבי איבגי, השוער החדש שהגיע מכפר סבא, התחבר מאוד לקבוצה כבר במפגש הראשון. איבגי, מסוג השחקנים הצנועים והחברותיים בליגה, נראה מאושר מאוד ממקום העבודה החדש שלו.

רוני גפני שהגיע מבני יהודה ומיכאל זנדברג שהגיע ממכבי חיפה הגיעו גם הם למפגש ונראו מרוצים מאוד לראות את חבריהם החדשים. מי שנעדרו מהמפגש הראשון היו צמד הזרים ג'רום לרואה ופאבריס פרננדז שנעדרו ןצפויים להגיע מחר לבית וגן. עומרי אפק, שהתייבש ביציע בעונה האחרונה בגלל התנכלות אישית של לואיס פרננדז, נראה משוחרר מאוד היום והגיע עם חיוך גדול לבית וגן. אפק, שזוכה להערכה רבה הן מבחינת ההנהלה והן מבחינת הקהל, אמור להפוך במהלך העונה לבורג חשוב במערכת. יש לזכור שאפק ושמעון גרשון שיתפו פעולה בעונת הדאבל של הפועל ת"א והשניים שמחו מאוד לחזור לאותה הקבוצה.

תומר בן יוסף, שהיה בנתק בימים האחרונים, הגיע למרות הקשיים במשא ומתן. הבלם שחתום על חוזה גם לעונה הבאה התנהג באופן מקצועי ולמרות הבעיות מול הקבוצה הגיע לשיחת ההכרות וצפוי להגיע גם מחר לאימונים. ברק יצחקי שחתום גם הוא על החוזה, אך מחוזר על ידי גנק הבלגית, יגיע גם הוא לאימונים הראשונים. בנוסף לשניים הגיע גם הקשר הצעיר קובי מויאל שסיים גיל נוער והחל מהעונה הקרובה אמור להיות בסגל.

במהלך המפגש קיים ארדילס שיחה כללית עם שחקניו והסביר להם את הדרך שהוא בונה לקבוצה לעונה הקרובה, את עקרונותיו והכיר כל שחקן בנפרד. לאחר מכן קיים המאמן מספר שיחות עם שחקנים מסוימים והכיר אותם באופן אישי יותר. לאחר כשעה הסתיים המפגש וכלי התקשורת הרבים שהגיעו לסקר את האימון ערכו היכרות ראשונה עם שחקני הרכש.

לאחר סיום המפגש, אמר שמעון גרשון לוואלה! ספורט: "זאת הרגשה מעולה להגיע לבית וגן. האמת היא שחיכיתי לרגע הזה הרבה זמן ואני מאושר מאוד להגיע לבית"ר. אני ושאר השחקנים נמצאים כאן במטרה אחת: לעבוד קשה ולהפוך לקבוצה חזקה ולזכות בתארים. אנחנו רוצים לשמח את הקהל הנפלא של בית"ר ירושלים. מבחינה אישית, אני מצפה מעצמי לייצג בכבוד את בית"ר על המגרש ומחוצה לו, יש לנו מספיק שחקנים בשביל לחלק את הלחץ והאחריות".

על ההגרלה בגביע הטוטו שתפגיש אותו מול הפועל ת"א, אמר הבלם: "כדורגל זה דבר מעניין, ויהיה מעניין מאוד לפגוש את הפועל ת"א. יש עוד הרבה זמן עד למשחק הזה, וקודם כל אני רוצה להתרכז באימונים הקרובים שיש לנו לפני שאני מדבר על המשחק הזה".

מיכאל זנדברג אמר מיד לאחר האימון: "זאת הרגשה פנטסטית להגיע לכאן, אבל עם זאת זה גם קצת מוזר להיות כאן. אני מאוד מקווה שהמפגש שלי עם הקהל יהיה טוב. מרגש ללבוש את החולצה של בית"ר אחרי ששנים לבשתי את החולצה של מכבי חיפה. אני מקווה שההתרגשות שיש לי עכשיו תעבור במהרה".

טוטו תמוז שהגיע לאימון וצפוי לחתום בערב על החוזה, אמר: "יש לי ציפיות גבוהות מהמועדון כמו שלמועדון יש ממני ואני שואף לעשות את הטוב ביותר. המאמן תידרך אותנו היום ויודע טוב מאוד מהי מטרת הקבוצה. אני מאמין שעם הקהל הנהדר של בית"ר נגיע רחוק".

אבי איבגי, שוערה החדש של בית"ר ירושלים, אמר לאחר האימון:
"אני מאוד שמח להגיע למועדון גדול כמו בית"ר ולהתחיל להתאמן בקבוצה של המדינה. שמעתי שמחר מגיעים המון אוהדים וזאת כבר הולכת להיות חוויה גדולה בשבילי. שמחתי לפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה".

דאראו לא ימשיך

מחר בשעה 10:30 בבוקר תחל בית"ר באופן רשמי את ההכנות לעונה הקרובה. אוסי ארדילס הודיע לשחקניו שבנוסף לאימון הבוקר, הוא יקיים אימון נוסף בשעה 18:00 בערב, אליו צפויים להגיע כ-3,000 אוהדים צהובים שחורים שמתכוונים לתת לשחקנים אווירה שלא הייתה תקופה ארוכה בבית וגן.

אוסי ארדילס וטבריוס דאראו הגיעו להחלטה משותפת שלא לשתף פעולה בעונה הקרובה. למעשה דאראו מסיים את דרכו בבית"ר ירושלים ואין ספק שמדובר באבידה בגזרת מאמן הכושר, מאחר שהצרפתי עשה עבודה טובה במהלך העונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully