וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגה פשרה בין מכבי חיפה לסכנין בעניין סואן

רומן רוזנבלט

20.6.2006 / 17:53

האלופה תעביר לסכנין דמי השבחה בגובה 250 אלף שקלים עבור סואן. מליקסון צפוי לחתום עד סוף השבוע, השחקנים הזרים נוחתים

אחרי לא מעט מחלוקות בין מכבי חיפה לבני סכנין בחודשים האחרונים בנוגע למעברו של כוכב סכנין, עבאס סואן, לשורות האלופה, הושגה היום (שלישי) פשרה בין הצדדים. מיד לאחר הפשרה חתם סואן לשנתיים בקבוצה, ונראה כי כל הפרשה סביבו הסתיימה.

בפגישה שהתקיימה בין ראשי הקבוצות הוסכם שמכבי חיפה תעביר דמי השבחה בגובה 250 אלף שקלים לסכנין, מה שסולל את מעברו של סואן, שאמרו לחתום בימים הקרובים. יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, אמר היום לוואלה! ספורט: "לא ראינו לנכון ששני המועדונים יגיעו לוועדה למעמד השחקן, במיוחד לאור מערכת היחסים ששררה ואני מקווה שגם תשרור בעתיד בין שני הצדדים. כמו כן, רצינו מאוד ששחקן שלנו יתקדם וישחק במדי הקבוצה שתייצג את המדינה באירופה".

בנוסף לסואן, גם מאור מליקסון אמור לחתום בקבוצה עד סוף השבוע. אריק בנאדו ואדורם קייסי עדיין מחכים לתשובה סופית מיעקב שחר לגבי השידרוג בשכרם, אך ההערכה היא כי השניים ישארו בקבוצה. מחר (רביעי) תחזור הקבוצה לאימונים אחרי יום מנוחה ועד ליום חמישי יצטרפו לאימונים כל הזרים, שחוזרים ביומיים הקרובים מחופשת מולדת. גיז'רמו ישראלביץ', שחזר גם הוא מחופשה בארגנטינה, יצטרף לאימוני הקבוצה למרות שהוא מבוקש על ידי קבוצות אחרות. סוכנו של ישראלביץ', רונן קצב, יבקש מראשי המועדון לשחררו לאחת הקבוצות שהתעניינו בו. הרציניות שבהן הן הפועל פ"ת והפועל כפ"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully