וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון פותחת פער

20.6.2006 / 15:46

הרד סוקס ניצחו 3:6 את וושינגטון, ומדורגים שני משחקים לפני היאנקיז, שהפסידו 4:2 בפילדלפיה. סינסינטי ניצחה את המטס

בוסטון - וושינגטון 3:6

תקופה טובה עוברת על הרד סוקס. ניצחון רביעי רצוף שלהם, הפסד רביעי רצוף ליאנקיז, וההפרש בטבלה הוא של שני משחקים. קייל סניידר שוחרר מהקנזס סיטי רויאלס רק בשבוע שעבר, והשבוע כבר עלה לגבעה המפחידה בפנווי פארק. התוצאה היתה חמישה אינינגים סולידיים עם שש הגשות, כשמייק טימלין שומר על היתרון, שבוסס על ידי הומר של מני רמירז. שמירה למייק טימלין, הפסד לטוני ארמאס ג'וניור.


פילדלפיה - יאנקיז 2:4

טום גורדון סגר בפעם ה-20 העונה, מול הקבוצה בה הגיש עד לעונה שעברה. היאנקיז בתקופה לא טובה, עם הפסד רביעי ברציפות. ברט מאיירס הגיש 6.2 אינינגים עם 11 הכשות, ולמרות שלא מנע הומר מג'ייסון ג'יאמבי, סיים עם הניצחון. רנדי ג'ונסון היה דווקא בפורמה טובה עם שבעה ושבעה - אבל רשם את ההפסד.


מטס - סינסינטי 4:2

יום אחרי שהשיגו ניצחון ראשון בשיי במסע משחקי הבית שלהם, המטס חזרו להפסיד בבית. ברונסון ארויו לא סמך על הריליוורים וטחן משחק מלא וחמישה חשמולים. הוא הסגיר הומר לקרלוס בלטראן, אבל מלבד זאת היה מושלם. ארויו קיבל סיוע מקן גריפי ג'וניור שחבט להומר, למרות שאורלנדו הרננדז, כמו רנדי ג'ונסון, סגר בצד השני שבעה ושבעה.


פיטסבורג - אריזונה 5:4

ג'וני אסטראדה חבט לסינגל באינינג ה-11 וגדע רצף של 5 הפסדים של הדיבאקס. אריזונה שמטה יתרון בן ארבע ריצות במהלך המשחק, וכמעט הפסידה בגלל פלונטר של בסיסים מלאים בלי אאוט אחד באינינג העשירי. גרג אקינו יצא מהתסבוכת, והשאיר לחורחה חוליו את ההזדמנות לשמור. חוזה באוטיסטה וג'רומי ברניץ עם הומרים לפיטסבורג.


קליבלנד - קאבס 12:8

השבט ממשיך ללכת מדחי אל דחי. הנרי בלנקו, בכושר מעולה, חבט להומר ולארבעה ריביז ופיל נווין וז'אק ג'ונס הוסיפו גם הם הומרים לחגיגה. אדוארדו פרז, ג'וני פראלטה וטראוויס הפנר חבטו להומרים משלהם, שון מרשל רשם את הניצחון. ג'ייסון ג'ונסון עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - איינג'לס 1:2

מאט קיין היה חד כתער. מקל סבא טיגן עשרה ומשך איתו נו היטר לאינינג השמיני. החבטה היחידה שרשם הייתה מידיו של שון פיגינס, במה שגדע רצף של שלושה הפסדים לג'איינטס. שבעה וארבעה לא עזרו לקלווים אסקובר, שמירה לארמנדו בניטז.


מילווקי - דטרויט 3:1

ואם בחדויות עסקינן, ג'רמי בונדרמן ירה 12 אלקטרודות בשבעה אינינגים של עבודה וקטל את הברוורס. הוא פיגר, אמנם, 1:0, אבל קיבל סיוע של שלוש ריצות באינינג השמיני, מגליו אורדונייז חבט לדאבל בן שתי ריצות, שהיו חלק משלוש של הטייגרס, טוד ג'ונס שמר והנמרים על הסוס. שבעה ותשעה לדאג דייויס, ההפסד למאט וייז.


קולורדו - אוקלנד 0:7

ביונג היונג קים ידה שישה וחמישה, והרוקיז הכניעו את האייז וסיימו רצף של 10 נצחונות של אוקלנד. מאט הולידיי עם הומר מידי דני הארן, שסגר שבעה ושישה עם שתי ריצות חובה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully