וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פולין: "השחקנים הגיבו להוראות שלי"

20.6.2006 / 20:46

פאבל יאנאש, מאמן פולין, הסביר את מה שנשתנה בנבחרתו והביא לניצחון 1:2 על קוסטה ריקה. גימראייש: "איבדנו ריכוז במצבים הנייחים"

פולין וקוסטה ריקה, שתי המאוכזבות הגדולות של בית 1, נפגשו למשחק לפרוטוקול בלבד, על הזכות לא לסיים במקום האחרון את השלב המוקדם. המשחק עשוי היה להיות האחרון של שני המאמנים, פאבל יאנאש מפולין ואלכסנדר גמראייש מקוסטה ריקה, שבשבועות הקרובים יידעו יותר בקשר לעתידם הלאומי.

כיאה למשחק בין שתי נבחרות שטרם ניצחו, אבל לא כיאה למשחק של גארבג' טיים, הכדורגל ששוחק בהאנובר לא התעלה לרמה גבוהה, ובמשך דקות ארוכות היה חלש ומשעמם.

הפולנים היו עדיפים לאורך כל 90 הדקות, אבל הופתעו עם שער של רונאלד גומז מבעיטה חופשית בדקה ה-24, כשהכדור חלף לארתור בורוץ בין הרגליים, ובעצם סימל את כל הטורניר הפולני עד כה. נבחרתו של יאנאש חזרה למשחק עם שער שנוי במחלוקת של הבלם בארטוש בוסצקי בדקה ה-34, אחרי עבירה שבוצעה על שוער קוסטה ריקה. בוסצקי כבש את השני שלו בדקה ה-67 והשלים מהפך.

למרות הניצחון פולין לא הרשימה, וקוסטה ריקה עשתה עוד פחות. שתי הנבחרות סיימו את דרכן במונדיאל בצדק. לפחות עשרות אלפי הפולנים שליוו את נבחרתם למונדיאל יחזרו למדינתם עם טעם קצת יותר טוב.

מחצית ראשונה

דקה 9: סנטנו העלה קרן, גומז הגיע ראשון אבל נגח מעל המשקוף.

דקה 17: מחאיי זורווסקי בעט כדור חופשי מעל המשקוף. בעיטה ראשונה של הפולנים לכיוון השער.

דקה 24: גול! וואנצ'ופה הוכשל על סף הרחבה. רונאלד גומז בעט כדור שטוח וחזק שחמק בין הרגליים של בורוץ. 0:1 לקוסטה ריקה.

דקה 32: וואנצ'ופה מצא את עצמו חופשי ברחבה, אבל בעט חלש לידיים של בורוץ.

דקה 34: גול! זורווסקי העלה כדור קרן, פוראס יצא, אבל סמולארק שם לו רגל והוא לא הגיע לכדור. בוסצקי דווקא כן הגיע ובעט מהאויר למשקוף ופנימה. 1:1 שנוי במחלוקת.

דקה 40: זורווסקי נכנס טוב לרחבה, אבל נבלם ברגע האחרון, לפני השער.

דקה 45: קז'ינובאק בעט כדור חופשי חזק, אבל פוראס הדף יפה.

מחצית שנייה

דקה 60: וואנצ'ופה עלה ונגח, אבל החוצה.

דקה 62: גונזאלס הקפיץ פעמיים על הרגל ובעט מאויר מ-16 מטר גבוה מעל המשקוף.

דקה 66: קז'ינובאק בעט חזק מ-20 מטרים, פוראס ירד והדף לקרן.

דקה 67: גול! התסריט של הראשון חזר. קז'ינובאק העלה כדור קרן, בוסצקי הגיע ראשון ונגח פנימה. 1:2 לפולין.

דקה 89: ברוצ'ק קיבל כדור טוב בתוך הרחבה אבל נגח ממצב נוח לידיים של פוראס.


פולין: ארתור בורוץ, מרצ'ין באצ'ינסקי, יאצק באק, בארטוש בוסאצקי, מיכל זבלקוב, יאצק קז'ינובאק, ארקדיוש ראדומסקי (מאריוש לבנדווסקי 65), מירוסלאב שימקוביאק, אבי סמולארק (גז'גוז' רסיאק 85), טרניוש יילן, מחאיי זורווסקי (פאבל ברוצ'ק 46).

קוסטה ריקה: חוסה פוראס, ג'רביס דראמונד (הארולד וואלאס 70), לואיס מארין, מייקל אומאנה, לאונרדו גונזאלס, מאוריסיו סוליס, וולטר סנטנו, כריסטיאן בולאנוס (אלברו סאבוריו 78), גבריאל באדיז'ה, רונאלד גומז (קרלוס הרננדז 82), פאולו וואנצ'ופה.

אצטדיון: האנובר
קהל: 43,000
שופט: שמסול מיידין (סינגפור)
שחקן מצטיין: בארטוש בוסצקי

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"אנחנו עוזבים בלי ניצחון וזה מאכזב"

הרבה אוויר הוציאו היום בפולין אחרי הניצחון 1:2 על קוסטה ריקה. אומנם הנבחרת עפה הביתה, אבל הצליחה ולו במעט לשפר את הרושם הרע שהותירה בשני המשחקים הראשונים.

פאבל יאנאש, שככל הנראה הדריך את הנבחרת הפולנית בפעם האחרונה, ציין את השחקנים ואמר שסופסוף ביצעו את ההוראות הטקטיות שלו: "נמתחה עלינו ביקורת על כך שאנחנו לא מסוגלים לכבוש ממצבים נייחים, אבל היום עשינו את זה פעמיים". יאנאש נראה היה כמו אדם שנגולה אבן מלבו והוסיף: "אני מאוד שמח. היה חם היום אבל השחקנים הגיבו להוראות שלי". על בארטוש בוסצקי הבלם, שכבש פעמיים ונבחר למצטיין של המשחק, אמר המאמן: "הופתעתי. חשבתי שכשכבר נכבוש - קשר או חלוץ יעשו את זה".

גם מאמן קוסטה ריקה, אלכשנדר גימראייש, עדיין לא יודע אם ימשיך בנבחרתו אחרי הטורניר. גימראייש הסביר על המשחק: "איבדנו את הריכוז במצבים הנייחים וספגנו. פולין שיחקה בסבלנות וחיכתה למצבים אבל לא היו לה הרבה כאלו".

גם הקפטן הקוסטה ריקני, לואיס מארין, היה מאוכזב: "ניסינו. היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח. אנחנו עוזבים באכזבה אחרי שלא הצלחנו לנצח אף משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully