וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה מאיימים בחרם מנויים

ניר איסקוב

20.6.2006 / 16:28

האוהדים מתרעמים על העלאה קולקטיבית של 100 שקל במחירי המנויים, ועל סירובו של דמאיו לדון עמם בכך. מור גולן חתם לעונה

חוג אוהדי בני יהודה זועם על החלטת הנהלת המועדון להעלות את מחירי המנויים לעונה הבאה, ופרסם היום (שלישי) הודעה הקוראת לאוהדי הקבוצה שלא לרכוש מנויים כאות מחאה.

בנוסף, חוג האוהדים נפגע מסירובו של מנכ"ל המועדון, משה דמאיו, להיפגש עם נציגיו ולדון עמם בהעלאת המחירים, המסתכמת ב-100 שקל על כל המנויים באופן קולקטיבי. לשם המחשה, מנוי למבוגר בשער 8 בבלומפילד יעלה העונה 1,000 שקל במקום 900 אשתקד, וכזה של נוער/חייל/אישה האמיר ל-600 שקל לעומת 500 שקל אשתקד.

יו"ר חוג אוהדי בני יהודה, אבי בידרמן, אמר לוואלה! ספורט: "לאור העלאת המחירים של המנויים וסירוב ההנהלה להיפגש עם חוג האוהדים, חוג האוהדים קורא לכלל אוהדי בני יהודה לא לרכוש מנויים לעונה הקרובה. מילא אם היו מביאים שחקנים איכותיים והקבוצה הייתה מתחזקת, אבל הקבוצה רק נחלשה. אנחנו הקבוצה הרביעית עם מחירי המנויים הכי יקרים בארץ. שאר הקבוצות עוד הוזילו מנויים, ואצלנו במקום לקרב את האוהדים לקבוצה, הם רק מרחיקים אותם. כנראה אחרי שהם ראו בגמר גביע המדינה 15 אלף אוהדי בני יהודה, אז הם הרשו לעצמם להעלות את המחירים".

דוברת המועדון, רונית אשכנזי, אמרה בתגובה לוואלה! ספורט: "דמאיו לא מוכן לנהל מו"מ על מחירי המנויים. המחירים לא עלו במשך 4 שנים, וגם לאחר עלייתם ב-10 אחוז, ובחלק מהיציעים אף בפחות, הם עדיין מהזולים בארץ. רק לשם השוואה, מנוי בשער 13 בהפועל ת"א עולה כ-1,785 שקל, במכבי ת"א 1,800 שקל, ובבני יהודה 1,200 שקל, אחרי העלאה של 100 שקל".

בהתייחסה לטענות על היחלשות הקבוצה כביכול, אמרה אשכנזי: "הדברים חסרי כל יסוד. הקבוצה התחזקה בשני בלמים, ובמקום כל שחקן שעזב הובא או יובא שחקן ראוי. הסגל טרם הושלם, ולבני יהודה תהיה קבוצה חזקה וטובה יותר מהעונה הקודמת".

מור גולן, ששיחק בשנתיים האחרונות בהכח עמידר ר"ג, חתם היום באמצעות סוכנו רונן קצב (שלישי) לעונה אחת בקבוצת האם שלו, בני יהודה.

החלוץ בן ה-23 היה מהגורמים הבולטים בעלייתה של הכח לליגת העל, ובקבוצה התאכזבו כי לא ימשיך בווינטר. לנוכח עזיבתו הצפויה של משה ביטון, אמור גולן לזכות לדקות משחק משמעותיות בבני יהודה, שכרטיסו חוזר אליה אוטומטית.

לאחר החתימה, אמר גולן לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד מתרגש לחזור הביתה למועדון בו גדלתי, ומקווה לעשות הכל למען הקהל והמועדון שאני כל כך אוהב. אני מקווה ומאמין שאנו לפני עונה לא פחות טובה מהעונה החולפת".

עדכון ראשון: 20.6.2006, 15:39
עדכון אחרון: 20.6.2006, 16:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully