וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבחון ביטל את החוזה עם פ"ת

ניר איסקוב

20.6.2006 / 15:30

הקשר טוען כי הקבוצה חייבת לו 100 אלף שקל למעלה מחצי שנה, ובכוונתו להגיש נגדה תביעת בוררות. מכבי חיפה מעוניינת

עו"ד מורן מאירי, פרקליטו של יוסי שבחון, שיגר היום (שלישי) מכתב לבא כוחה של הפועל פ"ת, עו"ד יואב בר נתן, ובו הוא מודיע כי מבחינתו החוזה שיש לקשר עם הקבוצה לשנתיים הקרובות, בטל ומבוטל. בכוונת שבחון גם להגיש תביעת בוררות נגד הקבוצה במוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

מקורבי השחקן אמרו לוואלה! ספורט: "הוא כועס מאוד. הפועל פ"ת חייבת לו 100 אלף שקל למעלה מחצי שנה. במקום לשלם את הכסף, הם מסיתים את הקהל נגדו ומוציאים הודעות שווא לתקשורת. שבחון פנה מספר פעמים וביקש את הכסף. בשבוע שעבר הוא אף פנה באמצעות עו"ד מאירי, והקבוצה הודתה שהיא חייבת לו את הכסף, אולם עד היום לא שילמה. במקום זאת, היא בחרה להתקיף אותו".

המשמעות היא ששבחון יפתח במו"מ עם מכבי ת"א המעוניינת בשירותיו, ואולי גם עם מכבי חיפה, שבזמנו הביעה אף היא עניין בו.

ציון דלל, מבעלי הקבוצה, הגיב לוואלה! ספורט: "אם שבחון חושב שמגיע לו כסף, מעניין מאוד למה הוא לא דיבר על זה כל השנה. בכל מקרה, כל מה שמגיע לו הוא קיבל, וגם אם נשאר הפרש, גם את זה הוא קיבל היום בצ'ק. זה נשמע כמו תירוץ, וצר לנו ששחקן שקיבל את הבמה בהפועל פ"ת ואת האהבה הגדולה של הקהל, שתמך בו גם בשנים חלשות שלו, מתייחס למועדון מפואר כמו הפועל פ"ת כאל איזה מועדון נידח.

"בכל מקרה, יש לו חוזה, וכמו שהקבוצה מקיימת את החוזה ככתבו וכלשונו, כמו את שאר החוזים, כך היא מצפה משבחון לאותו הדבר, ומקווה שהוא יתעשת ויבין שכאן אוהבים וכאן זה המקום שלו. אנחנו רואים אותו כשחקן שלנו".

בהודעה לתקשורת שהוציא דובר הקבוצה רן כרמלי נאמר: "הפועל פתח תקוה מצרה על דרך התגובה של השחקן וזאת לאחר 7 שנים בהן התפרנס וסעד מצלחתה. כזכור, שבחון היה זה שדרש חוזה דו שנתי והפועל פ"ת נענתה לדרישתו. הפועל פ"ת עמדה ותעמוד בכל סעיף ופסקה הקיימים בחוזה זה. הפועל פ"ת לא תאבד לרגע את עוצמתה ויושרה לנוכח ניסיונות ההכפשה של גורמים אינטרסנטיים בסביבת השחקן. הפרקליט מאירי, בתוקף 'תפקידו הרם' החליט הבוקר לבטל באופן חד צדדי חוזה, גם הוא צריך לזכור שכאיש חוק, מתפקידו לכבד הסכמים ולא לנסות לבטלם בדרך נלוזה. השחקן ישחק אך ורק בהפועל פ"ת כדרך של יושר וכיבוד הסכמים".


עדכון ראשון: 20.6.2006, 13:35
עדכון אחרון: 20.6.2006, 20:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully