וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל עוד החלוצים יבקיעו, נגיע רחוק"

20.6.2006 / 0:21

פרננדו טורס נשמע אופטימי מאוד בסיום משחק הניצחון של ספרד על טוניסיה 1:3. לאמר בונה על ניצחון מול אוקראינה

בספרד משתדלים לשכוח מ-71 הדקות הראשונות במשחק מול טוניסיה, אז הובילה נבחרת האנדרדוג 0:1 ולזכור את המאני טיים של המשחק הזה. מדברים של על האופי של הנבחרת, אולי הדבר שנפגע פעם אחר פעם בטורנירי המונדיאל האחרונים, בהם ספרד לא הצליחה להגיע יותר מדי גבוה, למרות שהתמיד היו לה את הכלים לעשות את זה. עכשיו, כשיש לה 6 נקודות בקופה, היא יכולה להתכונן בשקט לשמינית הגמר ולהתכונן אולי למפגש מול שכנתה צרפת בשלב הזה.

פרננדו טורס, שכבש את שני השערים האחרונים של הספרדים, אמר בסיום המשחק: "זה היה יותר קשה ממה שחשבנו, אבל הדבר החשוב ביותר הוא הניצחון ולא משנה באיזו צורה הוא הושג. הנבחרת שלנו הפגינה היום אופי ולא ויתרה על המשחק לרגע, למרות הפיגור. כל עוד החלוצים ימשיכו להבקיע, נגיע רחוק בטורניר הזה".

בטוניסיה קיוו לניצחון או לפחות לתיקו כדי לשמור על סיכוי סביר לעלות לשמינית הגמר. כעת, כשיש לה נקודה אחת בלבד בקופה, חייבת טוניסיה ניצחון על אוקראינה אם היא מפנטזת על שמינית הגמר. מאמן הנבחרת הצרפתי רוז'ה לאמר אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב, בעיקר בשביל הנבחרת והמדינה. הייתה לנו טקטיקה טובה וכל הזמן התרכזנו במשחק ההתקפה של ספרד, אבל כל זה נהרס בגלל טעות אחת. המשחק מול אוקראינה יהיה המשחק הקובע, זה יהיה מאוד קשה, אבל יש לנו תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully