וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ומכבי ת"א קרובות לסיכום על העברת ביטון

ניר איסקוב

19.6.2006 / 23:00

הרציקוביץ' ודריקס שוחחו עם דמאיו, והחלוץ ישחק כנראה בקרית שלום תמורת פיצוי כספי. שירזי סירב לבקשת אזולאי להשתחרר

תפנית במאבק בין מכבי ת"א לבני יהודה על שירותיו של משה ביטון.

במהלך היום (שני) שוחחו הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', ומנכ"ל המועדון, אלי דריקס, עם מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, והגיעו עמו להבנה שהחלוץ ישחק בעונה הבאה בקרית שלום תמורת פיצוי כספי, המוערך ב-100 אלף דולר.

דמאיו אמר לוואלה! ספורט: "טענתי כל הזמן שלביטון יש הסכם בבני יהודה, שיש בו עוד הרבה סעיפים מלבד האפשרות שלנו להשוות 75 אחוז מכל הצעה אחרת, ביניהם גם פיצוי כספי. דיברתי עם לוני ועם דריקס, ומחר נסגור את הקצוות וכנראה שביטון ישחק במכבי".

הפגישה אמורה להיערך לפני אימון הפתיחה של מכבי ת"א ב-19:00, ואם תלך כמתוכנן, ביטון ילבש לראשונה את המדים הצהובים. נציגו של החלוץ בן ה-24, יניב כהן, אמר לוואלה! ספורט: "גם אם דמאיו לא ייתן את האישור, משה יתאמן במכבי".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, נפגש היום (שני) עם יאיר אזולאי, והבהיר לו כי הוא אינו מעוניין בשחרורו, וכי הוא מצפה ממנו להגיע לפתיחת האימונים ב-2 ביולי.

הבלם מצדו לא אהב את התשובה, והשיב למאמן: "במצב הנוכחי, כשיש 4 בלמים בסגל (לוצ'יץ', אלקיים, אלול ואזולאי, נ.א.), ההחלטה הזו לא טובה בשבילי".

הפגישה היום נערכה לאחר פגישה קודמת בין אזולאי לשירזי בשבוע שעבר, שבמהלכה ביקש השחקן לעזוב, והמאמן הבטיח לו תשובה בתוך מספר ימים. באזולאי בן ה-28, המחזיק בחוזה לעונה נוספת בשכונת התקווה, מעוניינות שתי קבוצות נוספות בליגת העל, ובימים הקרובים הוא יחליט כיצד לפעול, בשיתוף פעולה עם פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד.

יש לציין כי למרות העובדה שאזולאי חתום בשכונת התקווה לעונה נוספת, בני יהודה עדיין צריכה להסדיר את השאלתו מקבוצת האם שלו, מ.ס. אשדוד, והוא עצמו צריך לחתום על טופס ההשאלה.

אזולאי, ששיחק בבני יהודה בשנה וחצי האחרונות, אמר לוואלה! ספורט: "אשחק בבני יהודה ברגע שאחליט שאני רוצה לשחק. עוד לא שיחקתי בכוח באף מקום. אהיה מוכן לכבד את החוזה ברגע שאהיה מרוצה ממנו".

בקבוצה עדיין ממתינים לשחרור של דדי בן דיין מקולוראדו ראפידס, לאחר שהמגן-קשר סיכם ל-3 עונות בבני יהודה, ומאמינים כי העניין ייפתר בזמן הקרוב. מור גולן ויניב בסון יחתמו בימים הקרובים על חוזים לעונה אחת.

עדכון ראשון: 19.6.2006, 19:23
עדכון אחרון: 19.6.2006, 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully