וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז סיכם ל-5 עונות בבית"ר

ניר איסקוב ואסף שקד

19.6.2006 / 18:29

הסיכום תלוי בהחלטה הסופית של החלוץ, המחזיק בהצעה לפרק זמן זהה מאספניול. סוכנו, רונן קצב: "מעריך שהוא יבחר בבית"ר"

טוטו תמוז סיכם היום (שני) עקרונית את תנאיו ל-5 העונות הקרובות בבית"ר ירושלים.

הסיכום הושג בפגישה שנערכה בין יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר, לסוכנו של החלוץ, רונן קצב, ומימושו תלוי בהחלטה הסופית של השחקן היכן לשחק, מאחר שהוא מחזיק בהצעה רשמית מאספניול,גם כן ל-5 עונות.

"אנחנו מגיעים לרגע האמת, וביממה הקרובה נחליט סופית אם נחתום בבית"ר או לצאת לספרד", אמר קצב לוואלה! ספורט. "ההערכה היא כי טוטו יעדיף את בית"ר, בגלל הרצון שלו להיות בנבחרת ולקבל אזרחות ישראלית".

פרטי ההעברה בין בית"ר להפועל פ"ת, כבר סוכמו, ובמסגרתם תשלם הקבוצה הירושלמית חצי מיליון דולר לקבוצת האם של החלוץ בן ה-18. תמוז, שדאג להכניס בחוזהו סעיף יציאה לחו"ל, צפוי להגיע כבר מחר (שלישי) לשיחת ההיכרות של השחקנים עם המאמן אוסי ארדילס, ולהשתתף באימון הבכורה ביום רביעי. בתמוז התעניינה לאחרונה גם מכבי ת"א.

מו"מ עם קשר אחורי פורטוגלי ממוצא ברזילאי

בית"ר ירושלים מנהלת מו"מ עם קשר אחורי פורטוגלי ממוצא ברזילאי בשם וניו, ששיחק אשתקד במאריטימו מהליגה הראשונה בפורטוגל.

בית"ר החליטה לוותר על החלוץ הטורקי, איזט אקגול, ועל החלוץ מבורקינה פאסו, אריסטד בנצ'ה.

לקבוצה התברר כי בנצ'ה חתם היום (שני) ל-4 עונות במטאלורג דונייצק מאוקראינה, ועל כן הבאתו אינה רלוונטית, ואילו אקגול חזר רק בחודשים האחרונים לפעילות, אחרי פציעה ממושכת בכתף ממנה סבל, ובקבוצה הוחלט שלא לסתכן לגבי כשירותו.

לאחר פגרה של למעלה מחודש, תפתח ביום רביעי בית"ר ירושלים באופן רשמי את אימוניה לקראת עונת 2006-2007.

תחילה היה נראה כי המאמן אוסי ארדילס, יעדיף לקיים את האימון הראשון במחנה האימונים בהולנד, אך היום (שני), לאחר פגישה עם היו"ר ולדימיר שקלאר, ועוזר המאמן, גיא עזורי, החליטו השלושה לקיים את האימון בארץ, וקבעו אותו ליום רביעי בשעה 10:30 בבית וגן, ולא באצטדיון טדי. אימון נוסף באותו יום יתקיים בשעה 18:00, גם כן במתחם האימונים.

בניגוד לאימוני הפתיחה בשנתיים האחרונות, אליהם הגיעו רק מאות בודדות של אוהדים, הפעם אמורים להגיע למעלה מ-2,500 אוהדים לאימון הפתיחה, ולעשות היכרות ראשונה עם שחקני הרכש, אוסי ארדילס, וכמובן לתמוך גם בשחקנים הממשיכים בקבוצה.

הנהלת בית"ר, שרוצה למנוע אפשרות של פיצוץ האימון, שכרה את שירותיה של חברת אבטחה, שתאבטח את האימון ותמנע מגע בין האוהדים לשחקנים. ברק יצחקי, המעוניין לעזוב לגנק, יופיע לאימון, לעומת תומר בן יוסף, המאיים להחרימו.

הבדיקות הרפואיות שהיו אמורות להתקיים מחר (שלישי), ייערכו בסופו של דבר ביום חמישי, אבל כבר מחר יקיים ארדילס פגישת היכרות ראשונה עם שחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully