וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאקוביץ' ישאר אצלנו עוד 4 שנים"

19.6.2006 / 15:42

הג'נרל מנג'ר של פנאתינייקוס מאמין שהרכז הסלובני ישאר ביוון ולא יגיע למכבי ת"א. סירב להתייחס לאפשרות הגעתו של ניקולה וויצ'יץ'

כלי התקשורת ביוון ממשיכים לעסוק בהרחבה בסוגיית ניקולה וויצ'יץ' ויאקה לאקוביץ'. אמש פורסם כי אוהדיה של פאו לוחצים על ראשי המועדון ומבקשים לזרז את החתמת וויצ'יץ', שנחשב לאחד השחקנים החביבים על הקהל באתונה. הקרואטי דורש מפנאתינייקוס 1.5 מיליון יורו לעונה, כשהקבוצה מוכנה לשלם לו 1.2 מיליון יורו, וחוזה למשך שנתיים. ההערכות ביוון הן שוויצ'יץ' יחתום סופית בפנאתינייקוס בעשרת הימים הקרובים.

"כולם יודעים שוויצ'יץ' הוא הסנטר הטוב ביותר באירופה", אמר היום (שני) לוואלה! ספורט מאנוס פפאדופולוס, ג'נרל מנג'ר פנאתינייקוס. "אם הוא לא היה כל כך טוב, הוא לא היה משחק במכבי. פנאתינייקוס, כמו כל קבוצה טובה וגדולה באירופה, רוצה אצלה כל שחקן טוב, אבל אני לא רוצה להתייחס ספציפית לגבי שחקן זה או אחר", רמז.

באשר לשמועות הקושרות את לאקוביץ' למכבי, הוסיף פפאדופולוס: "בפני מכבי ופנאתינייקוס עומדת אותה המטרה - להגיע לפיינל פור ולנצח אותו. לכן ברור שכל שחקן טוב באירופה יקושר לשתי הקבוצות האלה. לגבי יאקה - הוא היה שחקן שלנו בארבע השנים האחרונות, ואני מקווה ומאמין שהוא יישאר אצלנו גם בארבע השנים הבאות. מעבר לזה אני לא יכול להוסיף שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully