וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מחר"

19.6.2006 / 11:01

וויד הוביל את מיאמי למרחק נגיעה מאליפות, והשאיר את ג'ונסון לריב עם השופטים. ריילי: "אחד המשחקים הגדולים שנטלתי בהם חלק"

בלילה שבין שלישי לרביעי תגיע מיאמי לדאלאס, עם אפשרות לזכות באליפות ראשונה מאז קמה הקבוצה לפני 18 שנה. כל מה שהיא צריכה זה ניצחון.

על האפשרות המרגשת הזו, חתום יותר מכל אחד אחר דווין וויד, שנתן עוד משחק גדול של 43 נקודות, עם כניסות לסל, קליעות מחצי מרחק, 25 טיולים אל הקו, סלים מכריעים בדקות האחרונות (אחד שכפה הארכה), ושתי זריקות עונשין מדויקות שהבטיחו ניצחון 100:101, 1.9 שניות לסיום. השריקה לעבירה הזו, במצב של יתרון נקודה לדאלאס, היתה מפוקפקת מאוד. "היכו אותי פעמיים בדרך אל הסל", דחה וויד את ההאשמות. "שמעתי שמישהו אמר שלא היתה עבירה. אני ניסיתי לתקוף את הסל במקום להתספק בקליעת ניתור, וסחטתי את העבירה".

"זה היה ללא ספק אחד המשחקים הגדולים שנטלתי בהם חלק", אמר פט ריילי, על כל שנותיו. "כולם קלעו סלים גדולים, אבל הסל שדירק נוביצקי קלע כדי להביא אותם ליתרון היה מדהים. אי אפשר לשמור נגד זה יותר טוב ממה ששמרנו. ואז הגיע המהלך של וויד".

כשנותרו 1.9 שניות לסיום, עמד וויד על הקו לשתי זריקות. אחרי שהראשונה צללה פנימה, שרקו השופטים לטיים אאוט של דאלאס. אייברי ג'ונסון פרץ למגרש בטענות לשופטים על כך שהוא לא ביקש את השריקה. השופטים לא התשכנעו, והשחקנים ירדו לספסלים. אחר כך הסביר ג'ונסון כי ההוראה המקורית לשחקניו היתה טיים אאוט אחרי הזריקה השניה, בשביל להרוויח הוצאת חוץ מקו מרכז המגרש. "אחד השחקנים שלי שאל 'טיים אאוט אחרי הזריקה השניה?', ואני אמרתי 'כן'. כל מי שקשור ל-NBA ב-20,30 שנים האחרונות יודע שעם טיים אאוט אחד שנשאר לא היינו לוקחים אותו בזריקה הראשונה. זה היה מעצבן שהתכנית לא התממשה".

מי שביקש את הטיים אאווט הוא ג'וש הווארד, שקריאה לפסק זמן שלא היה לו בזמן ששיחק במכללת ווייק פורסט, 1.3 שניות לסיום, עלתה לקבוצתו בהפסד למרילנד. על פי הווארד, את הסימון לטיים אאוט הוא עשה במהלך שיחה עם ג'ונסון, אבל השופט חשב אחרת. "אם זה מה שהוא אומר (השופט) אז זה מה שהוא אומר. אני יודע שלא ביקשתי פסק זמן. עשיתי סימן, אבל הסתכלתי ישר על המאמן. לא יצרתי קשר עין עם השופט".

ג'ונסון יצא לקרב ללא ג'רי סטקהאוס המושעה, וראה את הבעלים, קובן, לובש את חולצתו של השחקן ביציע. עכשיו חוזרים לדאלאס, שם ג'ונסון מאמין בקהל המקומי. "אנחנו קבוצה קשוחה", הדגיש זאת ג'ונסון בפעם המי יודע כמה בסידרה הזו, "ולא סתם הגענו לסידרת הגמר. אני לא חושב שקבוצה אחרת היתה מגיבה כמונו להתרחשויות. אנחנו חוזרים עכשיו הביתה ואני יודע שהקהל שלנו יתנהג כמו משוגע. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק טוב ולנצח את משחק מספר 6. אין מחר, ואני אוהב את תחושת האין מחר הזו עבור הקבוצה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully