וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום עקרוני בין עטר ונתניה

רומן רוזנבלט

19.6.2006 / 18:08

המאמן שעזב בתום העונה שעברה, נפגש עם ברקוביץ' ואישר את רצונו לחזור. יאמר: "עטר הוא האופציה הראשונה, וג'ון גרגורי השנייה"

מכבי נתניה וראובן עטר השיגו היום (שני) סיכום עקרוני על חזרתו של המאמן לקבוצה. עטר נפגש כבר אתמול בערב עם אייל ברקוביץ', והשניים ינסו ליישר הדורים לקראת חתימה בימים הקרובים. המאמן אמור לחתום על חוזה לשנתיים, כשמרקו בלבול ישמש כעוזרו. דניאל יאמר, ששוחח עם עטר אתמול, התרשם וכרגע מתנהל מו"מ מול עטר. אם הצדדים יגיעו להסכמות לגבי הנושאים הכספיים והמקוצעיים, עטר יהיה המאמן.

במקביל, טס הג'נרל מנג'ר, אייל ברקוביץ', לספרד, לאחר שהוצא לו להיפגש עם ג'ון גרגורי ולבדוק את האפשרות שהוא יגיע לקבוצה. יאמר יגיע גם הוא לספרד והשלושה ייפגשו ביחד. גרגורי אימן בעבר את אסטון וילה, ושמו עלה בעבר כמועמד להגיע לבית"ר ירושלים.

כזכור, עטר אימן את הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות, אך החליט לעזוב בתום העונה שעברה, עם מינויו של אייל ברקוביץ' למנג'ר הקבוצה, כשחש כי הוא יתקשה להשתלב בצוות המקצועי הנרקם במועדון. יש לציין שעטר זוכה לאהדה גדולה בקרב הקהל הנתנייתי, שרובו היה רוצה לראותו עומד על הקווים גם בעונה הבאה.

דניאל יאמר הגיב אחר הצהרים בסוגיית המועמדים לאימון הקבוצה : "ג'ון גרגורי הוצע לנו לפני מספר שבועות. הוא ביקש להיפגש איתי והסכמתי לעשות זאת בספרד. ביקשתי מאיל להצטרף אלי, ומבחינתנו, ראובן עטר הינו האופציה הראשונה לעמדת המאמן. אנחנו נמצה את המו"מ איתו עד תום, וננסה לגשר על כל הפרטים המעכבים את חתימת החוזה. גרגורי הינו האופציה השנייה למקרה שהמו"מ עם ראובן לא יצלח".


נתניה פתחה היום במשא ומתן עם אסי דומב, שסיים בסוף העונה שעברה את הפועל ת"א. דומב אמר לוואלה! ספורט: "מתנהל מו"מ בין נתניה לביני. שני הצדדי םמאוד מעוניינים במהלך. זאת בכל זאת הקבוצה בה גדלתי".

עופר בסון, ששימש כמאמן השוערים של הקבוצה לפני שתי עונות, חוזר למועדון ולתפקיד.


עדכון ראשון: 00:10
עדכון אחרון: 19:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully