וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת אופנועים בגראנד פרי קטאלוניה

18.6.2006 / 20:42

לוריס קאפירוסי, שהוביל את הסבב ערב המירוץ היה מעורב בתאונה קטלנית יחד עם מלאנדרי וגיברנאו ופונה לבית חולים. רוסי ניצח

ולנטינו רוסי חזר לעצמו וחגג היום (ראשון) ניצחון בגראנד פרי קטאלוניה בסבב המוטוג'יפי לאופנועים. עם כל הכבוד לאלוף העולם האיטלקי, הסיפור הגדול של המירוץ היה תאונה קטלנית, בעקבותיה פונו שלושה רוכבים לבית החולים.

סטה גיברנאו הספרדי ושני האיטלקים מרקו מלאנדרי ולוריס קפירוסי, היו מעורבים בתאונה הגדולה שהתרחשה בסיבוב הראשון, ונזקקו לטיפול רציני. מלאנדרי מקבוצת הונדה, סבל מזעזוע מוח, פגיעה רצינית בצוואר ושבר בעצם הבריח. האיטלקי שניסה לשחזר את מה שקרה לו אמר לאחר ההתאוששות: "ידעתי שאני צריך לעקוף כמה רוכבים בפניה הראשונה, אבל מאותו רגע אני כבר לא זוכר כלום".

קאפירוסי וגיברנאו לא התראיינו מאחר והם המשיכו בטיפול ומארגני המירוץ מסרו כי גם הם סובלים מפגיעות חמורות בצוואר. מבחינתו של גיברנאו, בכלל מדובר בביש מזל מאחר והאמבולנס שהוביל אותו לבית החולים היה מעורב בתאונה בעיר.

במבט נוסף במצלמות הטלוויזיה נראה היה כי האשם בתאונה הוא גיברנאו, שנכנס באופנוע של קאפירוסי מקבוצת דוקאטי, שהוביל את הסבב ערב המירוץ. מי שעבר להוביל את הסבב בתום הגראנד פרי הקטאלוני הוא ניקי היידן האמריקאי, מקבוצת רפסול הונדה, שמקדים את קאפירוסי ב-20 נקודות. ולנטינו רוסי מקבוצת ימאהה עלה למקום השלישי בדירוג הכללי והוא רחוק 29 נקודות מהיידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully