וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ברונו: "מאמין שארגיש כמו פנטסיל"

ניר איסקוב

18.6.2006 / 20:20

הפועל ת"א הציגה את לוסיאנו דה ברונו במסיבת עיתונאים. בן שנן סיכם לעונה, התקרבות עם אבוטבול. יברויאן חתם ברוסיה

הפועל ת"א הציגה היום (ראשון) במסיבת עיתונאים את קשר הרכש הארגטינאי לוסיאנו דה ברונו, ששיחק אשתקד בקבוצת טירו פדרל בארגנטינה.

דה ברונו בן ה-28 נראה נרגש ומחוייך: "הסבירו לי מה זה הליגה הישראלית. זה כבוד בשבילי להגיע הנה ואני רוצה להצליח עם הפועל ת"א. ביררתי על המועדון דרך האינטרנט, וראיתי שמדובר במועדון גדול עם אוהדים תומכים. אני אוהב לבשל שערים, אבל אם יש אופציה לבעוט לשער - אני בועט. קיבלתי המלצות חמות על הכדורגל הישראלי ואנסה להגיע להישגים עם הפועל.

"אמרו לי שהפועל נאבקת כל שנה על התארים, ואני אתן 100 אחוז מעצמי כדי שנזכה בתואר. כולם יודעים שמכבי חיפה עושה את ההבדל בשנים האחרונות, והציפייה שלנו היא 'לגנוב' מהם את האליפות כי זה מגיע למועדון שלנו ולאוהדים. אחרי כמה זמן שאהיה פה אני מאמין שארגיש כמו ג'ון פנטסיל".

השוער גליל בן שנן (24), ששיחק אשתקד בהפועל מרמורק, סיכם היום את תנאיו בהפועל ת"א, באמצעות סוכנו רונן קצב, ויחתום מחר (שני) על חוזה לעונה אחת במועדון נעוריו. קצב שוחח עם עו"ד שחר בן עמי, מקבוצת הניהול של המועדון, לגבי שי אבוטבול, שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, ובין הצדדים נרשמה התקרבות. בימים הקרובים צפויה פגישה נוספת, שבסיומה עשוי הקשר הצעיר לסכם על חוזה לשלוש עונות.

החלוץ הארמני, איליה יבוריאן, ששיחק אשתקד בהפועל ת"א, חתם בסוף השבוע האחרון על חוזה לעונה אחת בשיניק יארוסלאבל מהליגה הרוסית הראשונה. יבוריאן בן ה-24 ישתכר במועדון הרוסי כ-300 אלף דולר נטו.

עדכון ראשון: 18.6.2006, 18:35
עדכון אחרון: 18.6.2006, 20:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully