וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואיט זכה בקווינס, פדרר בהאלה

18.6.2006 / 18:21

שני הטניסאים השלימו תואר רביעי בטורנירי הדשא באנגליה וגרמניה, פדרר עשה את זה ברציפות. זבונרבה זכתה בבירמינגהאם

לייטון יואיט חזר ובגדול. אלוף טורניר ווימבלדון לשעבר, שדורג בשיאו במקום הראשון בעולם, זכה היום (ראשון) בטורניר הדשא בקווינס, אנגליה (על סך פרסים של 800 אלף דולר) ועשה את זה בפעם הרביעית בקריירה. בשלוש השנים האחרונות, היה זה אנדי רודיק שזכה בטורניר הזה, אלא שהפעם האמריקאי נעצר בחצי הגמר על ידי בן ארצו ג'יימס בלייק. אותו בלייק לא הצליח להמשיך במומנטום במשחק הגמר מול יואיט והפסיד 6:4, 6:4. יואיט אגב, הצטרף למועדון מכובד ביותר שכולל גם את ג'ימי קונורס וג'ון מקנרו, כולם זכו בקווינס ארבע פעמים. זה היה התואר הראשון של יואיט בסבב מאז חודש ינואר והאוסטרלי הנרגש אמר בסיום: "הטניס ששיחקתי השבוע, מזכיר את הטניס שנתתי כשזכיתי בווימבלדון ב-2002".

על ההישג המרשים יותר היום היה אחראי רוז'ה פדרר. השוויצרי המדורג 1 בעולם הישווה את שיא הניצחונות על הדשא, 41 במספר. מחזיק השיא הקודם הוא ביורן בורג השבדי, שנעקף לאחרונה על ידי רפאל נדאל בשיא הניצחונות הרצופים על חימר. כל זה קרה אחרי שפדרר ניצח בגמר טורניר האלה בגרמניה (על סך פרסים של 800 אלף יורו) את תומאס ברדיץ' הצ'כי 0:6, 7:6, 2:6.

ורה זבונרבה הרוסיה (15 בעולם) רשמה תואר רביעי בקריירה וראשון השנה, אחרי שזכתה בטורניר בירמינגהאם באנגליה (על סך פרסים של 200 אלף דולר). זבונרבה ניצחה במשחק הגמר 6:7, 6:7 את ג'מאה ג'קסון האמריקאית, שהפתיעה בחצי הגמר את מריה שראפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully