וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריף המאבק על משה ביטון

ניר איסקוב

18.6.2006 / 17:03

מכבי ת"א פרסמה הודעה רשמית שלפיה החלוץ חתם לעונה הבאה ויחל את האימונים ביום ג', בבני יהודה אוסרים עליו להתאמן בקרית שלום

המאבק בין בני יהודה למכבי ת"א על שירותיו של משה ביטון, הולך ומחריף.

היום (ראשון) פרסמה מכבי ת"א באתר הרשמי שלה הודעה שלפיה "משה ביטון יחל להתאמן עם הקבוצה ביום שלישי, לאחר שחתם וסיכם את כל תנאיו במכבי ת"א לעונה הקרובה. לשחקן נותר כעת רק להסדיר את נושא שחרורו מול קבוצתו לשעבר בני יהודה, ולמכבי ת"א אין חלק בנושא זה".

בבני יהודה זעמו על ההודעה, ודוברת המועדון, רונית אשכנזי, הבהירה כי "משה ביטון הוא שחקן בני יהודה וחתום על חוזה עד סוף עונת 2007/8. קיבלנו את ההצעה שניתנה לו ממכבי ת"א, אבל עד שבבני יהודה לא תתקבל החלטה בעניין, חל עליו איסור להתאמן בכל קבוצה אחרת. היום אף זימנו אותו לפתיחת האימונים שלנו ב-2 ליולי. משה ביטון הוא שחקן שיקר ללבנו, והכל ייעשה בכבוד הדדי".

בבני יהודה שוקדים עם הצוות המשפטי של המועדון על הכנת תגובה להצעה שהגישה מכבי לביטון, ומתכוונים לבקש הבהרות לגביה. בשכונת התקווה לוקחים בעירבון מוגבל את אמיתות ההצעה, הנאמדת בשכר של 2.9 מיליון שקל ברוטו לעונה, ובהנחה כי הקבוצה לא תצליח להגיש הצעה נגדית בסך 75 אחוז מהסכום הנקוב, היא לכל הפחות תדרוש דמי השבחה עבור החלוץ בן ה-24.

ביטון עצמו שוהה בחופשה ברומניה, ועתיד לנחות הלילה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully