וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה-ערב הסעודית: מה קרה לסוס השחור?

19.6.2006 / 10:27

רבים הימרו שהאוקראינים יפתיעו במונדיאל, אבל הרביעייה מספרד שינתה את התמונה. אולי מול הסעודים (שני, 19:00) שבצ'נקו יחזור לעצמו

אוקראינה הגיעה למונדיאל בגרמניה כמועמדת הבכירה לסיים כ"הסוס השחור", אחרי שהעפילה מבית המוותשל המוקדמות, וגברה על טורקיה, דמנרק ואלופת אירופה יוון. אבל אז הגיעה התבוסה 4:0 לספרד במשחק הראשון, שהשאירה אותם עם הרבה ספקות לגבי ההמשך. אם האוקראנים חושבים להשיג משהו במונדיאל הזה ולא לעוף הביתה בבושת פנים כבר אחרי שלושה משחקים, שבצ'נקו וחבריו חייבים לנצח את ערב הסעודית.

מנגד, הסעודים הצליחו להשיג נקודה מול טוניסיה, שמעט מחקה להם את החרפה מהמונדיאל הקודם (0 נקודות, 0 שערי זכות ו-12 שערי חובה). הנבחרת של פאקטה יודעת שניצחון על אוקראינה יקרב אותם להישג השיא שלהם מ-1994.

עובדות ומספרים

ערב הסעודית היא אחת מ-9 נבחרות שמופיעות בארבעת המונדיאלים האחרונים. ה-2:2 מול טוניסיה שבר רצף של ארבעה משחקים במונדיאלים ללא שער, אבל הרצף של משחקים ללא ניצחון גדל לשמונה (רק לצ'ילה ולטוניסיה רצף ארוך יותר).

ההפסד מול ספרד היה התבוסה הגדולה בהיסטוריה של אוקראינה.

ביד הלשון

"כל דקה שהייתי על הדשא מול ספרד נלחמתי כדי למצוא מחדש את היכולת האמיתית שלי", אמר אנדרי שבצ'נקו, "כל אחד מאיתנו מבין את המצב שאנחנו נמצאים בו".

"אני בכלל לא צריך להגיד לשחקנים שלי כמה המשחק באמת חשוב", אמר המאמן הסעודי פאקטה, "אני מאמין ש-15 הדקות הראשונות יהיו קריטיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבי הקבוצות

סאמי אל ג'אבר הוותיק, שכבש ב-2:2 הדרמטי מול טוניסיה, התאושש מהפגיעה ברגלו ויהיה כשיר למשחק. אוקראינה תחסר את ולאדיסלב ואסצ'וק, שהורחק מול ספרד.

ערב הסעודית: זאיד, דוקחי, סולימאני, אל ג'אמדי, אל מונתשארי, אל חארירי, נור, אל תמיאת, אל תאקר, אל ג'אבר, אל קטאני.

אוקראינה: שובקובסקי, יזרסקי, רוסול, צ'יגרינסקי, נסמצ'ני, חוסין, טימושצ'יוק, שלייב, רוטאן, שבצ'נקו, וורונין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully