וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה הגיע לאימון מכבי פ"ת

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

18.6.2006 / 12:37

מוסטאר הבוסנית צפויה להיות היריבה הראשונה באינטרטוטו בעוד שבועיים. בקבוצה מקווים לסכם עם אופיר עזו מבית"ר ירושלים

סלים טועמה, ששוחרר מכבי פ"ת, הגיע היום לאימון הבכורה של הסגל המורחב והתאמן כרגיל. בהפועל ת"א לא התרגשו מהעניין וגורם במועדון אמר: "הוא עדיין לא עבר אלינו רשמית. כל עוד המצב כזה הוא חייב להתאמן עם פ"ת". בהפועל מקווים שטועמה יחתום רשמית לחמש שנים עד סוף השבוע. יו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ: "אם הוא לא יסגור בהפועל, לא מן הנמנע שסלים יחתום אצלנו בימים הקרובים"

זרינצקי מוסטאר הבוסנית תהיה ככל הנראה יריבתה של מכבי פ"ת בסיבוב המוקדם השני באינטרטוטו, לאחר שגברה אתמול 0:3 על מרסקסלוק המלטזית. הגומלין ייערך במלטה בשבת. המפגש הכפול ייערך ב- 1 ו- 9 ביולי והיריבה הצפויה בקרב על הכרטיס לגביע אופ"א (15/22 ביולי) היא אוסייק הקרואטית.

מכבי פ"ת הגבירה היום את קצב האימונים לקראת האינטרטוטו, כשרוב השחקנים הבכירים יצטרפו לסגל הצעיר שהחל להתאמן בשבוע שעבר. אוהד קדוסי, כוכב העלייה של מכבי הרצליה לליגת העל, חזר מהשאלה ועשוי להשתלב בהרכב בעונה הקרובה. בקבוצה מקווים לסכם עם הקשר אופיר עזו, ששוחרר מבית"ר ירושלים. עזו: "מחר אני יושב עם בית"ר בעניין השחרור. ימים יגידו אם אשחק במכבי פ"ת. אני כבר רץ ומתאמן אבל לחזור לכושר משחק זה דבר שונה"

עדכון ראשון:12:37
עדכון אחרון: 19:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully