וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו וקייסי התאמנו בחיפה

רומן רוזנבלט

18.6.2006 / 20:10

השניים, המבוקשים בנתניה, לקחו חלק באימון הבכורה של האלופה עם סואן ומליקסון. קטן: "אני רעב". מסודי: "עבדתי קשה להגיע לפה"

מכבי חיפה ערכה הבוקר (ראשון) את אימון הבכורה שלה לעונת 2006/7, בנוכחות הסגל המלא. לאימון הגיעו גם שחקני הרכש החדשים, מאור מליקסון, אלן מסודי ועבאס סואן, רביד גזל ודקל קינן שחזרו לירוק, וכן אריק בנאדו ואדורם קייסי, שעדיין מפלרטטים עם מכבי נתניה.

מהאימון נעדרו חאבייר דירסאו ורפאל אולארה שנמצאים עדיין בחופשה וישובו לארץ באמצע השבוע, וקלמי סבן השוהה בירח דבש. החלוץ רוברטו קולאוטי יצטרף לאימון אחר הצהריים.

חיפה שתצא לשני מחנות אימונים, בהולנד ובאוסטריה, מאמנה, רוני לוי: "מטבע הדברים מכבי חיפה משנה את פניה במידה מסוימת, זה חלק מדרך של קבוצה. אין מחליף מדויק לשחקן כמו עידן טל - המשחק הקבוצתי הוא המחליף שלנו. אני אמנם מאמן שנה רביעית, אבל אני עוד בתחילת הדרך כמאמן ויש בי רעב לעוד הצלחות. המטרה העיקררית שלנו היא לבנות את הקבוצה לקראת העונה כשהשלב הראשון זה אירופה. נחכה להגרלה ונשתדל להצליח".

לוי התייחס לסחבת בעניין בנאדו וקייסי, ואמר: "אני מקווה שהעניין יסתדר, כי הם שני שחקנים מאוד חשובים ומרכזיים בקבוצה ובכדורגל הישראלי. אנחנו מתייחסים אליהם כאל שחקנים שלנו, שחקנים של חיפה רצויים בכל המדינה".

מאור מליקסון, שלראשונה בחייו ילבש ירוק העונה, סיפר: "אני עדיין צריך להתרגל אבל זו לא צריכה להיות בעיה. יש שחקנים טובים גם פה וגם בבית"ר, אבל פה רצו אותי יותר. הגעתי להילחם על מקומי בהרכב. אשקר אם אגיד שלא כאב לי לעזוב את בית"ר וחשבתי שהענינים יסתדרו, אבל אני שמח שאני עכשיו בחיפה".

מליקסון, שעדיין לא הגיע להבנות עם חיפה בנושא שכרו, אמר: "אני מקווה שביום יומיים הקרובים אני אחתום".

אלן מסודי: "אני מרגיש טוב ושמח להיות כאן. זו קבוצה גדולה ועבדתי קשה כדי להגיע לפה. אני לא מפחד מעבודה קשה".

דקל קינן, שחוזר לחיפה אחרי חצי עונה בנתניה, מקווה שלא יאלץ לחפש בית חדש במהללך העונה בגלל מחסור בדקות משחק: "אני מתרגש לחזור, ומקווה שהפעם גם אשאר. אני לא מבין למה מכניסים אותי לעניין של אריק בנאדו, שיחקנו יחד בעבר ואין שום סיבה שלא נשחק יחד בעתיד. אני מקווה שהוא ישאר".

יניב קטן חזר לחיפה מחצי עונה מאכזבת בווסטהאם: "יש התרגשות גדולה למרות שעזבתי לתקופה קצרה. אני מאוד רעב. חובת ההוכחה היא עלי, וזה קורה מאז שאני בנוער, אבל מכבי חיפה בנויה על מספר שחקנים, לא על אחד. ליגת האלופות היא אחת השאיפות שלנו, אבל צריך לחכות להגרלה".

עבאס סואן הגיע לאימון למרות שטרם סוכמה העברתו מסכנין: "תוך יום יומיים אני מקווה שהכל יסתדר. חיפה רצו אותי וידעו לאן הם הולכים בעניין, לכן אין לי מה להסתיר. אם הזמינו אותי לאימון זה אומר הכל. אני מקווה שהצדדים יגיעו להבנות, ולא יעמדו אחד מול השני בבית המשפט. זה היה חלום ילדות שלי להגיע הנה, וכך גם להשתתף בליגת האלופות. יש לי הרבה חלומות, ואני מקווה שהם יתגשמו בשנים הקרובות".


היום הסתיים שלב הדיונים בבוררות של מאור בוזגלו מול מכבי חיפה, ותוך שבוע יגיש בוזגלו את הסיכום שלו ולאחר מכן ינתן שבוע נוסף למכבי חיפה להשיב את סיכומה. בעוד שבועיים וחצי צפויה להתקבל החלטה על ידי בית הדין. אביו של בוזגלו אמר אחרי הדיון: "אני מאוד אופטימי, ואנחנו מצפים שייעשה צדק. אנחנו בטוחים שהכל יסתדר". מחר ישוב בוזגלו לאימונים בחיפה, כדי לשמור על כושר. במידה והשחקן ישוחרר ממכבי חיפה, יש מספר קבוצות מליגת העל שמתעניינות בו.




עלי גאלי, "הארץ", מוסיף:
"אני מתחיל את האימונים עם מכבי חיפה מחר (היום)", אמר אתמול עבאס סואן, "מצידי שגנאים ישלח מכתבים לאן שהוא רוצה. אני לא דואג, העניין מסודר".

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, שסירב לחתום על טופס השחרור של השחקן הגיב: "אם סואן ישתתף באימונים ללא אישורי, אתבע את חיפה ואת סואן בהתאחדות. סואן עדיין שחקן סכנין ואסור לו להתאמן בכל קבוצה אחרת".

היום יתקיים הדיון בבוררות בעניין הקשר הצעיר מאור בוזגלו.

"סיכוי גדול שקייסי ובנאדו ישחקו בנתניה" (משה הרוש, הארץ)

"יש סיכוי גדול שאדורם קייסי ואריק בנאדו ישחקו במכבי נתניה בעונה הבאה". את הדברים האלה אמר אמש מנג'ר הקבוצה, איל ברקוביץ', לנוכח תוצאות הפגישות בסוף השבוע בין השניים, לבין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר.

קייסי ובנאדו דרשו ששחר ישדרג את החוזה שלהם לעונה הבאה. השניים דיברו על 150-160 אלף דולר לעונה, בעוד שחר הציע לשניהם 120 אלף בלבד. בנאדו אף ביקש משחר לחתום אתו לשנתיים נוספות מעבר לחוזה העונה ולא נענה. הפגישה הסתיימה ללא תוצאות, הבלם עזב בכעס ומקורביו אמרו שהוא מאוכזב ומתוסכל.

האופטימיות של ברקוביץ', שמעוניין לראות את השנים משחקים בעונה הבאה בנתניה, נובעת מכך שהוא מעודכן במגעים עם שחר, ואף השתתף אמש במסיבת יום ההולדת של קייסי בן ה-34.

"זו הבעיה של קייסי ובנאדו שיש להם חוזה עם חיפה לעוד עונה והם יצטרכו לפתור אותה מול חיפה", אמר ברקוביץ והוסיף, "אני מאמין שעד סוף השבוע הנושא הזה ייסגר". קייסי ובנאדו אמורים לשוחח היום שוב עם שחר.

במכבי חיפה אומרים שהקבוצה לא תוכל לשבת בשקט, אם תמצא הוכחות חותכות לכך שברקוביץ' מנסה לפתות שחקנים תחת חוזה ואף תתלונן על כך בהתאחדות. "קייסי ובנאדו ילבשו ירוק בעונה הבאה", העריך אמש בכיר במועדון, "לא תהיה להם ברירה אלא לכבד את החוזה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully