וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הולכים למשחק 7

18.6.2006 / 7:12

אדמונטון חזרה הביתה, ניצחה את ההוריקנס 0:4, ואליפות ה-NHL תוכרע בלילה שבין שני לשלישי בראלי, צפון קרוליינה

אדמונטון - קרוליינה 0:4 (3:3 בסדרה)

זו הייתה עונה מוזרה לאדמונטון אוילרס. אחרי שהשתחלו לפלייאוף מהמקום השמיני, קודחי הנפט הדהימו את הדטרויט רד ווינגס, ומשם הדרך לגמר נסללה עבורם. בשבוע שעבר הם עוד היו בפיגור 3:1, אבל גם הקרוליינה הוריקנס, שכבר הרגישו את גביע סטנלי מגיע לכיוונם, ידעו שהסיפור רחוק מלהיות גמור.

ואכן, הלילה באלברטה, אדמונטון שוב הראתה איזה סוויץ' מופלא היא מסוגלת לעשות. פרננדו פיסאני, יליד העיר, כבש בפאוור פליי את השער הראשון, רפי טורס החליק פנימה את השני, שניהם בשליש השני, ובשלישי ניצלו האוילרס עד תום את מצבי הפאוור פליי שהיו להם, כדי לכבוש מידיהם של ראיין סמית' ושון הורקוף.

במשחק 3, אליו נכנסו האוילרס בפיגור 2:0, דחף אותם הקהל. כך היה גם הפעם. "אנחנו רוצים את הגביע", שאגו הצופים באולם ולא השאירו לאף אחד ספק מי עומד לנצח את המשחק הזה. ההגנה של אדמונטון עבדה כל כך חזק, שיוסי מרקאנן נזקק ל-13 עצירות בלבד כדי לרשום שאט אאוט ראשון בפלייאוף בקריירה שלו. מישהו זוכר כרגע שדוויין רולוסון נפצע במשחק הראשון והוצא מהמשך הסדרה?

בקרוליינה יצטרכו כעת לעבוד קשה יותר משתכננו אחרי משחק 4. הקבוצה מגיעה הביתה למשחק אחד, כשהיא יודעת שתקלות הפעם לא באות בחשבון. קאם וורד, שעצר 25 דסקיות מה-29 שנורו לעברו, יצטרך להפגין יכולת שיא מול אדמונטון, שהראתה במהלך הפלייאוף שהיא ממש לא מפחדת ממשחקי חוץ. הקבוצה היחידה בהיסטוריה שזכתה בסדרת גמר אחרי פיגור 3:1 היא טורונטו מייפל ליפס, שב-1942 הפכה פיגור של 3:0 לניצחון על דטרויט רד ווינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully