וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שחקני מכבי ת"א תמורת שבחון?

ניר איסקוב

17.6.2006 / 23:35

הקבוצה הולכת בכל הכוח על קשר הפועל פ"ת, ומוכנה לתת כפיצוי את מוסא, מסיקה ושחקן נוסף, או לחילופין לרוכשו ב-400 אלף דולר

מכבי ת"א ממשיכה במאמצים לצרף את יוסי שבחון. בקבוצה מדברים על העברת קובי מוסא, ארז מסיקה ושחקן נוסף למלאבס תמורת הקשר בן ה-24, או לחילופין תשלום סכום הנאמד ב-400 אלף דולר עבורו.

ההערכות מדברות על כך שהשחקן הנוסף שמכבי תהיה מוכנה לכלול בעסקה הוא אחד מהשניים, לירן כהן או סאלם אבו סיאם. כזכור, עסקת החליפין קודמת שנרקמה בין מכבי ת"א להפועל פ"ת, וכללה את העברת שניים מהשחקנים, ג'ובאני רוסו, תמיר כהן, לירן כהן, סאלם אבו סיאם וארז מסיקה, תמורת שבחון, ירדה מהפרק.

בשבוע החולף פרסם רונן אלעד הודעה לעיתונות, ובה הוא מבהיר כי שבחון יישאר בכור מחצבתו או יימכר לקבוצה באירופה, אך אתמול (שישי) התבטא הבעלים של הפועל פ"ת ב"ספורט הארץ" כי "אם תגיע הצעה רשמית ממכבי ת"א בעבור שבחון, נבחן אותה לגופה".

שבחון מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בפ"ת, אך לא הסתיר את רצונו לעזוב, ובקבוצה יודעים שאם יישאר עד תום חוזהו, הוא ייחשב לשחקן חופשי בסיומו, כשבמקרה הטוב פ"ת תזכה תמורתו לדמי השבחה.

במקביל, במכבי ממתינים להחלטתו של טוטו תמוז בנוגע לקבוצה בה יבחר לשחק, ומוכנים להשוות את דמי רכישתו להצעה שהגישה בית"ר ירושלים להפועל פ"ת, הנאמדת בחצי מיליון דולר. גורמים המקורבים למכבי ת"א סיפרו לוואלה! ספורט כי כפי הנראה אנשי עסקים אוהדי הקבוצה יסייעו לבעלים לוני הרציקוביץ', בסבסוד לפחות אחת מהעסקאות הפוטנציאליות של שבחון ותמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully