וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאריך את חוזהו של פנטסיל"

ניר איסקוב

18.6.2006 / 9:04

ההופעה של הגנאי במונדיאל והנפת דגל ישראל, גרמו להפועל ת"א לרצות להשאירו. סוכנו של פאס מחפש חלופות, חליס בדרך החוצה

לאחר הופעה מוצלחת נוספת של ג'ון פנטסיל במדי נבחרת גאנה, אשר כללה גם הנפה מרגשת של דגל ישראל על ידי המגן, הוציאה הערב (שבת) הפועל ת"א הודעה מיוחדת לתקשורת, ובה הודיעה כי היא מעוניינת להשאיר את השחקן בוולפסון.

"הפועל ת"א גאה בשחקן הקבוצה, ג'ון פנטסיל, שהניף הערב בגאווה את דגל ישראל, והוכיח בכך את הקשר החם הקיים בינו לבין המדינה והקבוצה", נכתב בהודעה. "הקבוצה תעשה כל מאמץ להאריך את חוזהו, שמסתיים בתום העונה".

ראשי הקבוצה מנסים בשעה זו ליצור קשר עם פנטסיל, לברך אותו על הניצחון ולהביע את הערכתם על אקט הנפת הדגל. המגן נמצא בקשר קבוע עם אנשי הקבוצה, שדואגים לצרכיה של אשתו, הנמצאת בישראל. עד עתה, התקבלה במועדון הצעה מראן הצרפתית לרכוש את פנטסיל, אך אליה עשויות להצטרף הצעות נוספות.

אתמול (שישי) נחת בארץ קשר הרכש הארגנטיני, לוסיאנו דה ברונו, שהספיק לטייל היום בירושלים. דה ברונו שוהה בבית מלון בת"א, עד אשר תימצא לו דירה קבועה. הלילה אמור לנחות בארץ החלוץ הקרואטי, איוון יוליץ', שחתם בקבוצה לעונה הבאה. ביום שלישי תפתח הקבוצה באימוני ריצה, ושבוע לאחר מכן ייפתחו האימונים הסדירים.

מי שקרוב לוודאי לא יופיע לפתיחת האימונים הוא רמי חליס, שדחה את ההצעה הכספית של המועדון לשנתיים הקרובות. השבוע אמורה להתקיים פגישה מכרעת בנושא בין פרקליטו של חליס, עו"ד סבי גרשון, לראשי הפועל ת"א, אך בסביבתו של המגן העריכו כי הסיכויים שימשיך בוולפסון אינם גבוהים.

לוואלה! ספורט נודע כי מלבד התעניינות בחליס מצד קבוצות בליגת העל, גם קבוצה אירופית עשויה לצרפו לשורותיה. במקרה כזה, הפועל ת"א לא תזכה לדמי השבחה, מאחר שחליס, שיחגוג בעוד שבועיים יום הולדת 24, נחשב לשחקן חופשי. לעומת זאת, אם המגן יבקש לעבור לקבוצה אחרת בארץ, הפועל תהיה זכאית לדמי השבחה עבורו. בשבוע האחרון סיכם תומר חליבה את תנאיו לשנתיים, ובנוסף כבר הוחלט להעלות מקבוצת הנוער את דני בונדר, המשמש כמגן ימני, כך שמעמדו של חליס התערער.

שלמה שטרן, סוכנו של הבלם הארגנטיני חאבייר פאס, בו מעוניין יצחק שום, אמר נואש לגבי סיכויי הגעתו: "אני מחפש שחקנים אחרים במקומו". במחזיקת הגביע טוענים כי עדיין ממתינים לפאס בוולפסון, אם כי ברור כי אפשרות הצטרפותו נמוכה למדי.

בשבוע הבא יימשכו הפגישות בין ראשי הקבוצה לבין סלים טועמה ואביו, ג'ורג', במטרה להחתים את הקשר ל-5 עונות. בהפועל העריכו כי זה אליאס לא ינחת בסופו של דבר בוולפסון, בגלל עלויותיו הגבוהות.

עדכון ראשון: 17.6.06, 22:35
עדכון אחרון: 18.6.06, 09:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully