וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדילס יחליט אם אימוני בית"ר ייפתחו בארץ

אסף שקד

17.6.2006 / 21:36

המאמן הארגנטיני ינחת ביום א', ויקבע אם להתחיל את האימונים בישראל או לחכות למחנה בהולנד. נתק עם בן יוסף, זיו יחתום השבוע

אוסי ארדילס, המאמן הנכנס של בית"ר ירושלים, ינחת מחר (ראשון) בישראל, ויחל את ההכנות לקראת פתיחת האימונים ומחנה האימונים הנמצאים בפתח.

ארדילס טרם גיבש לעצמו תוכנית עבודה, אך השחקנים כבר קיבלו הודעה להתייצב ביום שלישי הקרוב בבית וגן לבדיקות רפואיות מקיפות, שלמעשה יפתחו את ההכנות באופן רשמי.

הכוונה של הקבוצה היא לקיים כבר ביום רביעי הקרוב אימון ראשון, בו ייקחו חלק כל שחקני הסגל כולל שחקני הרכש והשחקנים הזרים. המטרה היא לקיים ארבעה ימי אימונים בארץ לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד ב-26 ליוני, אולם ההחלטה הסופית האם לקיים אימונים בארץ תתקבל מחר בין היתר על ידי ארדילס.

במידה ואכן תפתח הקבוצה את אימוניה כבר ביום רביעי הקרוב, יתכן כי תעשה זאת באצטדיון טדי, דבר שיאפשר לקהל רב להגיע ולצפות בשחקנים ובמאמן החדש.

היו"ר ולדימיר שקלאר, ששהה בימים האחרונים בבלגיה שם בדק מספר אפשרויות של חיזוק הקבוצה, אמור לחזור מחר לארץ, ובשיתוף עם ארדילס לבחון מספר הצעות בנוגע לשחקנים זרים שאמורים לחזק את הקבוצה.

בנוסף לשחקנים הזרים, ממתינים השניים לתשובה מרונן קצב שאמור להעביר לקבוצה את החלטתו של תמוז היכן לשחק בעונה הבאה, בית"ר ירושלים, מכבי ת"א או קבוצה בחו"ל. הנטייה של החלוץ היא לכיוון בית"ר, ולאחר שיינתן האור הירוק, ייכנסו הצדדים למו"מ על שכרו של החלוץ.

צמד הצרפתים, ז'רום לרואה ופאבריס פרננדז, אמורים לנחות כבר ביום שני הקרוב לאחר חופשה ארוכה בצרפת. ביחד איתם אמור לנחות בארץ גם יואב זיו שחוזר מחופשה ארוכה בארה"ב. זיו טרם חתם על חוזה לעונה הבאה בבית"ר, אך כבר בשבוע הקרוב הוא צפוי להיפגש עם ולדימיר שקלאר ולסגור את הפרטים לגבי העונה הבאה. גם מהצד של השחקן וגם מהצד של הקבוצה ישנה נכונות להמשיך את ההתקשרות גם בעונה הבאה, והפער הכספי שיש בין הצדדים, אמור להיסגר.

בגזרת ברק יצחקי אין עדיין כל חדש. גנק הבלגית טרם העבירה את הפקס עם ההצעה הרשמית לבית"ר, משום שבימים האחרונים מנהלי הקבוצה שהו בחופשה במונדיאל, אך כבר בתחילת השבוע אמורה הקבוצה הבלגית לשלוח את הפקס למועדון הירושלמי. כמו שהדברים נראים כעת, הסיכויים שבית"ר תשחרר את השחקן המוכשר הוא נמוך מאוד. שקלאר עשוי לדרוש עבורו כמיליון דולר, סכום שככל הנראה גנק לא תסכים לשלם, דבר שישאיר את יצחקי בסופו של דבר בבית"ר.

יצחקי עצמו רוצה מאוד להתקדם, אך גם האפשרות להישאר בבית"ר לא תגרום לו לכעס, היום אמר יצחקי לאתר בית"ר.נט: "השאיפה שלי היא להתקדם וקבוצה כמו גנק זה קפיצת מדרגה גדולה בשבילי, ומעבר לכך זה גם נותן לי אפשרות לקבל ניסיון אירופאי. כמו שכבר אמרתי לא פעם ולא פעמיים, אם אני לא אשחק בגנק, אני אשחק אך ורק בבית"ר ירושלים, בית"ר זה הבית שלי ואני לא חושב בכלל על אפשרות לשחק בקבוצה אחרת בארץ".

תומר בן יוסף נמצא בנתק מוחלט עם הנהלת בית"ר לאחר שדחה את ההצעה לשדרג את שכרו ל-210 אלף דולר. הבלם מחזיק חוזה לעונה נוספת, אך נכון לעכשיו לא ידוע כיצד העניינים יתפתחו.

גם לברקוזן וניס מעוניינות בבנצ'ה

שם חדש עלה בימים האחרונים בבית"ר ירושלים, מדובר בחלוץ לוקרן הבלגית אריסטד בנצ'ה בן ה-21 המשחק גם בנבחרת בורקינה פאסו.

שקלאר שהה בבלגיה ביחד עם הסקאוט דודו דהאן, והשניים שוחחו בימים האחרונים עם נציגיו של השחקן והגיעו להבנות ראשונות לגבי צירופו לבית"ר. על פי הסיכום הראשוני, אמור השחקן להשתכר כחצי מליון יורו לעונה, וזאת בנוסף לרכישת הכרטיס המוערכת בעוד כמיליון וחצי יורו.

מלבד בית"ר, 2 קבוצות נוספות מתמודדות על שירותיו של השחקן: ניס הצרפתית ובאייר לברקוזן הגרמנית, שנמצאת גם היא במו"מ עם השחקן. נכון לעכשיו השחקן בודק את האפשרויות מכל הקבוצות כשההחלטה אמורה להתקבל על פי שיקול כלכלי ושיקול מקצועי. לברקוזן לא מבטיחה לחלוץ מקום בהרכב, ואילו ניס הגישה כנראה הצעה נמוכה יותר מזאת של בית"ר, ולכן השחקן נמצא בהתלבטות.

בנצ'ה הצעיר הוא מסוג החלוצים המבטיחים שאמורים לפרוץ בשנים הבאות. השחקן המתנשא לגובה של 1.90 מטר, ערך עד כה 6 הופעות בינלאומיות במדי נבחרתו, אך את ההישג הגדול העונה רשם דווקא בקבוצתו לוקרן הבלגית, בה כבש 15 שערים והיה לשחקן הבולט בשורותיה. בארצו של בנצה יש כאלה שמשווים אותו אפילו לדידיה דרוגבה, ומנבאים לו עתיד גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully