וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק ושראפובה הפסידו באנגליה

17.6.2006 / 19:42

הטניסאי האמריקאי פיספס הזדמנות לתואר רביעי בקווינס והפסיד לג'יימס בלייק. שראפובה הפסידה לג'קסון בבירמינגהאם

איזה צירוף מקרים. השמועות אמרו שאנדי רודיק ומריה שראפובה הם זוג. שניהם טניסאים מצטיינים על הדשא שמתכוננים לטורניר הגראנד סלאם בווימבלדון. שניהם עושים את ההכנה באנגליה ובנוסף, שניהם הפסידו היום (שבת) בחצי הגמר לטניסאים מארה"ב ממוצא אפרו-אמריקאי.

אנדי רודיק קיווה לזכות השנה בתואר רביעי ברציפות בטורניר קווינס (על סך פרסים של 800 אלף דולר). ההגשות שלו במשחקים הקודמים לא הותירו סיכוי ליריביו, אלא שג'יימס בלייק, שנראה גם הוא שמח מהמעבר לעונת הדשא, לא התרשם מהסרבים שלו וניצח 5:7, 4:6. בלייק יתמודד במשחק הגמר מול לייטון יואיט, שזכה בעבר בטורניר הזה שלוש פעמים ברציפות. יואיט ניצחה בחצי הגמר השני את טים הנמן המקומי 3:6, 6:3, 2:6.

ומה עם מריה שראפובה? היא התייצבה למשחק חצי הגמר בטורניר בירמינגהאם הצנוע (על סך פרסים של 200 אלף דולר) , בו התכוונה לשמור על תוארה, מול האמריקאית האלמונית ג'מיאה ג'קסון (81 בעולם), שהפתיעה וניצחה 4:6, 4:6. ג'קסון תתמודד במשחק הגמר מול ורה זבונרבה הרוסיה, שניצחה את מיילן טו האמריקאית 7:5, 4:6, 3:6.

רוז'ה פדרר, הטניסאי המדורג 1 בעולם, עלה היום בצהריים לגמר טורניר הדשא בהאלה, גרמניה (על סך פרסים של 800 אלף יורו). פדרר, שהתקשה מאוד בסיבובים הקודמים בטורניר מול רישאר גאסקה ואוליבייה רוכוס, ניצח את טומי האס המקומי 4:6, 7:6, 3:6. השוויצרי יתמודד במשחק הגמר ביום ראשון מול תומאס ברדיץ' הצ'כי, שניצח בחצי הגמר את כריסטוף וליכן הבלגי 3:6, 2:6. ניצחון של פדרר בגמר יזכה אותו בתואר רביעי ברציפות בהאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully