וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספורט אקספרס": לאקוביץ' סיכם במכבי ת"א

17.6.2006 / 18:00

לפי העיתון הרוסי, מכבי תשלם לסלובני 1.2 מיליון יורו. גם פופוביץ' מועמד. הרוסים מדווחים כי ירושלים פנתה ליאנאקיס

המונדיאל קצת מסיח את הדעת, אבל עונת המלפפונים במכבי ת"א מעבירה הילוך וזה עוד לפני שמונה לקבוצה מאמן באופן רשמי. במכבי ת"א מחפשים בעיקר גארד שיוביל את הקבוצה ויזכיר, אפילו במעט, את שרונאס יאסיקביצ'יוס. השם החם ביותר שעלה בימים האחרונים הוא של יאקה לאקוביץ' הסלובני, ששיחק בשנים האחרונות בפנאתינייקוס. מכבי ת"א כבר פנתה ללאקוביץ' בקיץ האחרון, אלא שזה היה תחת חוזה בפאו, חוזה שהסתיים בקיץ האחרון. לפי העיתון הרוסי "ספורט אקספרס", לאקוביץ' כבר סיכם במכבי ת"א. בידיעה שפורסמה שם היום (שבת), נכתב כי אלופת אירופה לשעבר מוכנה להכפיל את שכרו של לאקוביץ' ולשלם לו 1.2 מיליון יורו. במכבי ת"א טוענים בשלב זה כי לא נעשתה פניה לשחקן או לסוכנו.


ועד שאין חתימה רשמית, עיתוני אירופה מתייחסים גם לספקולציות אחרות. שם נוסף שעולה במכבי ת"א כמעט כל קיץ וגם הפעם הוא של מרקו פופוביץ'. אתר "יורובאסקט" האירופי פירסם בסוף השבוע כי האלופה הישארלית מעוניינת בשירותיו של הרכז הקרואטי של אפס פילזן הטורקית. גם ארמאני מילאנו וז'לגיריס קובנה בעקבות הרכז.

אחרי שאיבדה את אליפות טורקיה לאולקר, הודיעה אפס פילזן לרכזה הקרואטי, מרקו פופוביץ', כי הוא משוחרר מהקבוצה. פופוביץ' (24, 185), שהחליף השנה בפילזן את וויל סולומון שהגיע למכבי תל אביב, לא הצליח להמריא באיסטנבול ונשאר בחוץ.

פופוביץ', שגדל בקבוצה הקרואטית זאדאר, זכור היטב למכבי תל אביב מעונת ההשתתפות שלה בליגה האדריאטית (2002/3), אז ניצחה הקבוצה הקרואטית את מכבי תל אביב בגמר בזכות הצגה של הרכז הצעיר. בהמשך, עבר פופוביץ' לחצי שנה בולנסיה ושנה וחצי בציבונה זאגרב, לפני שנחת בטורקיה.

דיווחים ברוסיה: הפועל ירושלים פנתה ליאנאקיס

העיתון "ספורט אקספרס" התעסק לא מעט בכדורסל הישראלי בסוף השבוע והתייחס גם לפינאליסטית, הפועל ירושלים. לפי הדיווח האחרון שם, פנתה הקבוצה למאמנה של נבחרת יוון, פנאיוטיס יאנאקיס, כדי שיבוא לאמן בבירה.

יאנאקיס, שזכה עם נבחרת יוון באליפות אירופה, קיבל לאחרונה הצעה לאמן ביורוליג עם אולקר הטורקית, אלא שזו התפרקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully