וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד לא ראיתי דבר כזה"

שגיא ניר

16.6.2006 / 21:32

סנטר העתודה רוברט רותבארט פרק בצורה קשה את ברכו במהלך משחק ההכנה מול יוון. המאמן ג'ינו: "זו מכה קשה, הוא היה הציר המרכזי"

מכה קשה לנבחרת העתודה של ישראל. הנבחרת, שנמצאת במחנה אימון באיטליה לקראת אליפות אירופה לנבחרות עתודה, קיימה היום (שישי) משחק אימון נגד הנבחרת המקבילה שלך יוון, אך המשחק הופסק בדקה ה-24 בגלל פציעה קשה במיוחד של הסנטר רוברט רותבארט.

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, בעת שהנבחרת פיגרה מול היוונים, פרק רוברט רותבארט את הברך בצורה קשה. רותבארט (20, 217), אמריקאי ממוצא בוסני שמחזיק גם באזרחות ישראלית והצטרף לאימוני העתודה לפני כשבועיים, נפצע בצורה כל כך קשה, עד שהוחלט להפסיק את המשחק. לצוות הרפואי נדרשו 45 דקות כדי לפנות אותו מהאולם, ובסופו של דבר הוא הגיע לבית חולים בטרוויזו, בתיווכו של דייויד בלאט.

היום זהו יום הולדתו ה-20 של רותבארט, אך החגיגות שתיכננו חבריו בוטלו. הערכה ראשונית היא כי רותבארט ייעדר מספר חודשים, ולא יטול חלק בקמפיין הקרוב של העתודה.

מאמן הנבחרת, יעקב ג'ינו, נשמע המום: "עוד לא ראיתי דבר כזה. אין ספק שהוא גמר את הסיפור עם הנבחרת לקמפיין הזה של העתודה, ואני מקווה שהוא יהיה מספיק חזק בשביל לחזור לשחק כדורסל. זו מכה מאוד קשה, כי הוא היה הציר המרכזי שלנו. ברגע זה ננסה להרים את השחקנים, כי הם בהלם, אבל אנחנו צריכים ללכת הלאה. הפציעה הזאת הופכת את הכל להרבה יותר מסובך".

נבחרות ישראל מתכוננת לקראת אליפות אירופה לנבחרות עתודה שתיפתח בטורקיה ב-14 ביולי. לפי שעה, משחק האימון מחר (שבת) מול טורקיה אמור להיערך כרגיל. ביום ראשון אמורה לשחק הנבחרת מול איטליה, שאיתה היא הוגרלה לבית המוקדם באליפות, יחד עם סלובניה והונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully