וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה שחורה

16.6.2006 / 23:25

אחרי היום הנפלא שסיפק לנו המונדיאל, באו אנגולה ומקסיקו, ועם תיקו 0:0 משמים מעט קלקלו אותו. נקודה ראשונה אי פעם לאנגולים בגביע העולמי

אחרי היום הנפלא במונדיאל שארגנו לנו ארגנטינה והולנד, הגיעו מקסיקו ואנגולה וכמעט הצליחו לקלקל אותו. שתי הנבחרות מבית 4 הפגינו משחק מפוזר וחסר השראה, וסיימו בתיקו 0:0 ללא שערים, וכמעט ללא הזדמנויות. מי שיכולה להרגיש מאוכזבת היא כמובן מקסיקו, שאחרי הניצחון על איראן יכלה להבטיח את העלייה לשלב הבא אם הייתה מנצחת, אבל לא הצליחה לכבוש מול האנגולים המתגוננים.

מנגד, אחרי ההפסדים של טוגו, גאנה וחוף השנהב - האנגולים חוגגים נקודה ראשונה אי פעם במונדיאל, ובכך הצילו מעט מהכבוד של האפריקנים בטורניר הנוכחי. האנגולים לא התעניינו באינטרסים של הצופים ברחבי העולם, שדרשו משחק אטרקטיבי עם הרבה שערים. הם הסתגרו והצליחו להשיג את הנקודה המיוחלת בעיקר בזכות יכולת טובה של השוער ריקארדו, שהיה המצטיין בנבחרת שלו. לא רק זאת, בקונסטלציה מסוימת האנגולים אפילו יוכלו להעפיל לשלב הבא, אם ינצחו את איראן במשחק האחרון (ובהתאם לשאר המשחקים בבית הזה). ביכולת הזאת, לא נותר אלא לנו לקוות שזה לא יקרה.

איצטדיון: האנובר, 43 אלף צופים
שופט: שמסול מיידין, סינגפור
איש המשחק של פיפ"א: השוער ז'ואו ריקארדו

מחצית ראשונה

דקה 1 - כבר בדקה הראשונה בעט קרלוס סלסידו מ-20 כדור שזעזע את הרשת, אבל החיצונית.

דקה 12 - כדור חופשי שטוח וחזק של רפא מארקז הכניע את השוער האנגולי, אך הכדור פגע בקורה.

דקה 23 - פיגרדו נשאר חופשי מרחק 25 מטרים מהשער המקסיקני, אך הכדור עלה מעל למסגרת.

דקה 45 - כדור שנהדף כתוצאה מערבובייה ברחבה האנגולית מצא את גיז'רמו פרנקו לבד, אך ממרחק שבעה מטרים הוא בעט היישר לרגליו של השוער האנגולי.

מחצית שנייה

דקה 52 - הרמה לרחבה כמעט מצאה את הראש של בראבו, אבל יציאה טובה של ריקארדו מנעה את הזדמנות.

דקה 56 - מסירה מצוינת של בראבו השאירה את פרנקו לבד מול השוער, אבל ניסיון ההקשתה של החלוץ המקסיקני שוב נבלם על ידי יציאה מצוינת של ריקארדו. ז'מבה הציל מהקו את הריבאונד של בראבו.

דקה 66 - בלבול בין הבלמים האנגולים גרם להרחקה של קאלי לפגוע בגבו של דלגאדו. הכדור הגיע לבראבו, ששוב החמיץ במצב של אחד על אחד עם ריקארדו.

דקה 79 - נגיעת יד מכוונת הביאה כרטיס צהוב לקלאנגה, שהורחק אחרי שספג את השני והשאיר את האנגולים בעשרה שחקנים ל-10 הדקות האחרונות.

דקה 88 - הרמה לרחבה של מארקז, ריקארדו תפס אוויר, אבל בראבו המופתע בעט לקורה משני מטרים מול שער ריק. החמצה דרמטית למקסיקו.

הרכבי הקבוצות:

מכסיקו: סאנצ'ז; סלסידו, מארקז, אוסוריו, פינדה; טוראדו, זיניה, פארדו, מנדז; פראנקו, בראבו.

אנגולה: ז'ואו ריקארדו; ז'מבה, קאלי, דלגאדו, לוקו; פייגווירדו, מקאנגה, מתאוס, מנדונקה; זה קלאנגה, אקווה.

"לא הייתה לאנגולה הזדמנות אחת"

שוער מכסיקו אוסוולדו סאנצ'ז התעצב מחוסר היכולת של נבחרתו לקחת שלוש נקודות מהאנגולים החלשים, למרות שהחזיקו רוב הזמן בכדור והגיעו לכמה וכמה הזדמנויות.

"לא הייתה להם אף הזדמנות", אמר השוער. "אני חושב שכל ההזדמנויות היו שלנו, אבל אף אחת לא נכנסה. אם נמשיך לעבוד אז הכדורים ייכנסו נגד פורטוגל ביום רביעי. כולנו כועסים שלא הצלחנו להבטיח את מקומנו בשלב הבא".

מאמן אנגולה לואיס אוליביירה גונקאלבס ראה את המשחק באור שונה. "שלטנו במשחק וזה סימן שאנגולה נמצאת כאן בטורניר ובונה קבוצה טובה מאוד", הסביר. "זו הייתה תצוגה חזקה נגד נבחרת מכסיקאית טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully