וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד מציגה: טוטאל בונקר

16.6.2006 / 20:43

אחרי שערים מהירים של ואן פרסי ו-ואן ניסטלרוי ירדה הולנד למגננה בדרך לשמינית. חוף השנהב רק צימקה, הפילים שוב הפסידו 2:1

בית ג' הוכתר לא מכבר כ"בית המוות", אבל כיום משמש כבית מוות אך ורק לסרביה וחוף השנהב, כאשר הולנד הצטרפה לארגנטינה בשמינית הגמר אחרי ניצחון 1:2 על חוף השנהב. הפילים שוב היו לא פחות טובים מיריביהם, הגיעו לאינספור הזדמנויות, אבל לא ידעו לנצל אותן וסיימו עם הפסד מאכזב. האפריקאית הטובה ביותר לא תמשיך איתנו בטורניר. מנגד, הולנד העבירה את 45 הדקות האחרונות בבונקר בלי בושה, שכלל הרחקות כדור, חילופים הגנתיים ומנטליות שאנחנו לא רגילים לראות ממולדת הטוטאל פוטבול.

הנבחרת של ואן באסטן לא יצרה יותר מדי מצבים, אבל ניצלה את ההלם החוף שנהבי בפתיחה. רובין ואן פרסי שלח בעיטה חופשית עוצמתית מעבר לידיו של טיזייה (23), וחיש קל אחר כך נפער בור בהגנה של הפילים, שאיפשר לרוד ואן ניסטלרוי להכפיל את התוצאה (27). מאותו רגע והלאה נסוגו הכתומים לאחור והזמינו את ההתקפות של חוף השנהב, שהפעם לבשה לבן. דידייה דרוגבה לא היה מפוקס, רוב הבעיטות היו לא מתוזמנות או הלכו הישר למרכז השער, ואפריקה נותרת, כרגיל, רק עם המחמאות. דרוגבה, אגב, סיים את הטורניר לאחר שספג צהוב שני בשני משחקים, ויצפה בחבריו מתמודדים במשחק חסר חשיבות עם סרביה.

ואן פרסי ורובן היו פעילים באגפים, קוקו ניהל את המשחק מהמרכז, ו-ואן ניסטלרוי הבקיע. אבל קואץ' מארקו יודע שזה עדיין לא זה, ומול נבחרת מנוסה וחדה יותר מחוף השנהב כלום לא יעבוד.

איצטדיון: גוטליב-דאמלייר שטאדיום, שטוטגארט (52 אלף צופים)
שופט: אוקסר רואיז (קולומביה)
איש המשחק מטעם פיפ"א: אריאן רובן

מחצית ראשונה

דקה 7: ואן פרסי מהתל במגן שלו באגף ימין, אבל ההגנה של חוף השנהב מרחיקה את ההגבהה המסוכנת שלו ברגע האחרון.

דקה 13: עמנואל אבואה משאיר את ואן ברונקהורסט מאחור ונכנס לרחבה, מה שגורם להולנדי לתפוס אותו בחולצה כדי להאט את צעדיו. כשזה לא עובד, הוא מוסיף גם את יד שמאל ומחבק את ידידו האפריקאי נגדו התמודד לאחרונה בגמר ליגת האלופות. השופט אוסקר רואיז מחליט להתעלם.

דקה 16: רומריץ' בועט מחוץ לרחבה, ואן דר סאר עוצר. בהתקפה הבאה יאיה טורה שולח כדור עומק לארונה קונה, אבל הבעיטה שלו לא מגיעה למסגרת.

דקה 23: גול! ואן פרסי חותך מאגף ימין למרכז, ומוכשל. את הבעיטה החופשית מ-18 מטר הוא שולח ישירות לרשת העליונה של טיזייה חסר האונים. 0:1 גדול להולנד.

דקה 27: גול! הפילים מתפרקים. התקפה מתפרצת בכתום כמעט נבלמת על ידי ההגנה הלבנה, שמשום מה החליטה שלא ראוי לשמור על רוד ואן ניסטלרוי, שהיה חופשי במשך שניות ארוכות, מספיק זמן כדי להיכנס לנדל, לצאת ממנו, ולהתמקם היטב למסירה מצוינת של רובן, שהשאירה אותו ל-0:2 קליל במצב אחד על אחד עם טיזייה.

דקה 32: זוקורה מחליט להתעורר מתרדמת, משאיר מגן מאחור ובועט בומבה למשקוף של ואן דר סאר.

דקה 38: גול! כמו במשחק נגד ארגנטינה, הפילים מצמקים מפיגור 2:0. בקארי קונה שועט מהאמצע לאגף ובועט בימין כדור שהכתובת שלו היא החיבורים של ואן דר סאר. עוד גול גדול במשחק הקצבי והמצוין הזה. 1:2 להולנד.

דקה 41: דקה אחרי שקיבל צהוב שימנע ממנו לשחק במשחק הבא נגד סרביה, חוטף דרוגבה כדור ורץ 35 מטר לעבר השער, כשרק ואן ברונקהורסט נמצא בהגנה. במקום למסור מוקדם או להמשיך קדימה, החלוץ מוסר מסירה רשלנית שמורחקת החוצה. הזדמנות גדולה יורדת לטמיון.

דקה 43: ואן פרסי נכנס לרחבה מצב ימין ובועט לפינה הקרובה. טיזייה מרחיק לקרן.

דקה 45: דרוגבה נבלם, אבל ארונה קונה מקבל את הכדור על סף הרחבה, מסתובב ובועט מעל השער.

מחצית שנייה

דקה 51: המחצית שנייה נפתחת באותו קצב שבו הסתיימה הראשונה. רובן משאיר לוואן ניסטלרוי כדור מחוץ לרחבה, והחלוץ בועט בנגיעה אחת, אבל טיזייה עוצר.

דקה 70: השוער טיזייה מוסר בטעות לרובן, אבל ההולנדי, במקום לשלוח כדור רוחב, בועט מזווית קשה ומאפשר לשוער לכפר על טעותו.

דקה 73: הגבהה לרחבה של ואן דר סאר נוחתת אצל המחליף דינדאן, אבל הוא, במקום לבעוט מיד, חותך לאמצע ונבלם.

דקה 76: קרן גבוהה מגיעה לראשו של דרוגבה, שנוגח חלש אבל הכדור שלו חולף לרוחב השער עד שוואן פרסי מהקו מהקו.

דקה 80: יאפי יאפו חותך את ההגנה ההולנדית ובועט מקצה הרחבה, אבל ואן דר סאר קולט.


הרכבים:

הולנד: ואן דר סאר, הייטינחה (בולרוז, 46), אויחר, מטיחסן, ואן ברונקהורסט, ואן בומל, סניידר (ואן דר הארט, 50), קוקו, ואן פרסי, רובן, ואן ניסטלרוי (לנדזאט, 73).

חוף השנהב: טיזייה, אבואה, קולו טורה, מייטה, בוקה, זוקורה, גנרי יאיאה טורה, רומאריץ' (יאפי יאפו, 62), ארונה קונה, בקארי קונה (דינדאן, 62), דרוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully