וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כבר לא יכול לחכות למשחק הבא"

16.6.2006 / 12:40

דווין וויד קיבל תאבון אחרי עוד הצגה שלו מול דאלאס, שההוביל לניצחון 74:98 ו-2:2 בסידרה. ג'ונסון: "זו קבוצה חזקה מנטלית"

אף אחד לא נתן להם הרבה סיכוי אחרי המשחק השני, בסיומו היתה מיאמי בפיגור 2:0 בסידרת הגמר, אבל קאמבק מרשים במשחק השלישי וכדורסל מצוין ברביעי, הביאו את ההיט למצב של 2:2 מול דאלאס.

"זה היה משחק גדול עבורנו היום", אמר פט ריילי אחרי הניצחון 74:98. "כשמסתכלים על המצב אז לשתינו יש 14 ניצחונות בפלייאוף, שתינו מרחק 2 ניצחונות מאליפות, כך שזה הולך להיות קרב צמוד".

דווין וויד שוב היה ענק. אחרי 42 נקודות ומשחק סוליסטי במפגש הקודם, הוביל פלאש את מיאמי עם 36 נקודות ותצוגת הגנה לניצחון. "הרבה אנשים הטילו בנו ספק אחרי שני ההפסדים", אמר וויד. "לאורך העונה הטילו בנו ספק. עכשיו אנחנו בסידרה של הטוב משלושה משחקים, ואני כבר לא יכול לחכות למשחק הבא".

שאקיל אוניל, שהיה חלש בשני המשחקים האחרונים, היה מאוד אפקטיבי עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. "ניסינו להוציא אותם מהצבע", חשף שאק את סוד ההגנה הרצחנית שנתנה הלילה מיאמי. "הם קבוצה מאוד מאוד מסוכנת, ואסור לתת להם גם משחק פנים וגם משחק חוץ".

דאלאס חוותה ערב רע מאוד מהשדה, כשנוביצקי והווארד מתקשים למצוא את הטבעת במהלך שוטף. "אי אפשר לנצח כשקולעים ב-31 אחוזים מהשדה", אמר נוביצקי. "הם שיחקו משחק מצוין בכל חלקי המגרש, ואנחנו לא הצלחנו להתחבר".

עכשיו, עם 3 משחקים בקופה, המומנטום של מיאמי ישחק תפקיד, למרות זאת, מאמן המאבריקס, אייברי ג'ונסון, מאמין בבחורים שלו. "זו קבוצה מאוד חזקה מנטלית", אמר ג'ונסון. "היינו חזקים מנטלית כל העונה. אנחנו מדברים על קבוצה שניצחה את מספר מספר 7 בסן אנטוניו מול אלופת העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully