וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן חוזר ל-NBA

16.6.2006 / 11:55

מי שנחשב לשחקן הגדול בכל הזמנים יצטרף כבעלים חלקי בשארלוט בובקאטס, ויהיה מקבל ההחלטות בכל הנוגע לשחקנים וצוות האימון

מייקל ג'ורדן חוזר ל-NBA, אמנם לא בתור שחקן, אבל כבעלים חלקי של השארלוט בובקאטס. השקעתו של ג'ורדן בקבוצה אומרת שהוא יהיה שני רק לבעלים, רוברט ג'ונסון, שהבהיר כי MJ יהיה מקבל ההחלטות בכל הנושאים המקצועיים הקשורים לשחקנים וצוות האימון. השניים חברים זה 17 שנה.

"מהרגע שהגעתי למועדון, אחת המטרות שלי היו להביא את מייקל ג'ורדן כדי שינהל איתי את הקבוצה", אמר ג'ונסון, על האליל שחוזר לכדורסל בצפון קרוליינה, המדינה בה נולד והחל את הקריירה. "אני מאוד מתרגש לצרף אלי יליד צפון קרוליינה", הוסיף ג'ונסון, שעשה מאמצים רבים להביא את מייקל למועדון לפני שלוש שנים, אבל הוד אוויריותו סירב בניסיון להשיג שליטה מלאה על מועדון NBA אחר. למרות העזרה האקטיבית של קומישינר הליגה דייויד שטרן, זה לא צלח, ומייקל החליט להתפשר.

"אני מתרגש להצטרף לבוב ולהשקיע יחד עם אחד מאנשי העסקים המוצלחים שאני מכיר", אמר ג'ורדן. "אני כבר מחכה לתרום מהידע שלי היכן שאדרש בכדי להעמיד על הפרקט את הקבוצה הטובה ביותר".

גם ברחבי הליגה לא נשארו אדישים לחזרתו של מי שנחשב גדול השחקנים בכל הזמנים. "אני גאה לקבל חזרה לליגה את מיקל ג'ורדן", אמר שטרן.

"זה נהדר עבור הליגה ונהדר עבור שארלוט", אמר מאמן המיאמי היט, פט ריילי. "אני לא יודע בדיוק מה תהיה ההשפעה שלו ומה יהיה התפקיד, אבל אני יודע כמה הוא נלהב לחזור".

ג'ורדן הוא אולי הספורטאי הנערץ בארצות הברית, אבל כהונתו כנשיא ובעלים חלקי של הוושינגטון וויזארדס ב-2000 הסתיימה בלא מעט ביקורת, בעיקר על בחירת השחקנים (לרבות זו בקוואמי בראון במקום הראשון של דראפט 2001). ג'ורדן שיחק במועדון עד 2003, ואחר כך נזרק בבושת פנים על ידי הבעלים של הוויזארדס אייב פולין, שלא אהב את התנהגותו של המגה סטאר, ובחר להפר את ההבטחה שניתנה לו לחזור מהפרקט אל משרדי ההנהלה. עכשיו יוצא מייקל לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully