וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי בעקבות להאם

15.6.2006 / 18:17

מגינה השמאלי של גרמניה, פיליפ להאם מחוזר על ידי ז'וזה מוריניו. ג'ונתן ספקטור האמריקאי יחבור ליוסי בניון בפטישים

אלופת אנגליה, צ'לסי, מבקשת לרכוש את פיליפ להאם, מגינה השמאלי של נבחרת גרמניה. המגן הכשרוני בן ה-22 שכבש שער נהדר במשחק הראשון של המונדיאל במדי נבחרתו נגד קוסטה ריקה בניצחון 2:4, אמר כי כעת הדבר היחיד שמעניין אותו זה הצלחת נבחרתו בגביע העולם, ושהוא לא חושב על מה יהיה אחרי המונדיאל.

המיליונרים מוכנים להיפרד מ-10 מיליון פאונד, כדי לרכוש את הבינלאומי מבאיירן מינכן, אולם באלופה הגרמנית הנצחית, לא מוכנים כל כך מהר למכור את להאם. מנהל הקבוצה קרל הופנר אמר: "אנו לא רוצים למכור אותו, אנו צריכים אותו".

מוריניו שמחפש נואשות אחר מגן שמאלי לאחר שאסייר דל הורנו הספרדי, גמגמם העונה בסטמאפורד ברידג', לטש עיניו בעבר גם אל מגינה הקשיש של ריאל מדריד, רוברטו קרלוס.

גיבוי אמריקאי לישראלי

ווסטהאם יונייטד רכשה את ג'ונתן ספקטור, מגינה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד. המגן האמריקאי בן ה-20, הספיק לרשום 8 הופעות בסך הכול באולד טראפורד, לאחר שעבר אליהם ב-2003. בשנה שעברה הושאל המגן לצ'רלטון.

האמריקאי שיחבור לבניון בפטישים, חוזר על ידי אלן פארדיו, מנג'ר ווסטהאם, ב-18 חודשים האחרונים כך אמר פארדיו. עוד הוסיף המנג'ר על המגן: "יש לו פוטנציאל גבוה להצליח, הוא צעיר ואנו בונים עליו לעתיד. הוא בהחלט יוסיף ליכולת ההגנתית של הקבוצה. מאוד התרשמתי גם מאופיו", סיכם המנג'ר.

ספקטור חסר המזל נכלל בסגל ארה"ב למונדיאל, אולם פרק את הכתף ונופה מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully