וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נעבור על תקנון ההתאחדות בשביל עומר פרץ"

ניר איסקוב

15.6.2006 / 13:46

בהפועל ת"א טוענים כי דרישותיו של החלוץ בתביעת הבוררות אינן חוקיות, ומבהירים כי הוא לא ישוחרר. אשוט מרטירוסיאן ישמש כמאמן שוערים

עומר פרץ הגיש אתמול (רביעי) תביעת בוררות נגד הפועל ת"א, באמצעות בא כוחו, עו"ד יוסי גייר.

החלוץ הצעיר דורש מהקבוצה 3 דברים: שיפור במשכורת החייל שהוא מקבל, מאחר שלטענתו הוא מחזיק באישור מצה"ל המתיר לו להרוויח יותר, קבלת מענק שחרור בתום שירותו הצבאי וכן הפחתת סכום ההעברה שהפועל נקבה עבורו.

דובר הפועל ת"א, אמיר לובין, מסר בתגובה: "הפועל ת"א לא תעבור על תקנון ההתאחדות לכדורגל, אפילו לא בשביל עומר פרץ, שהוא שחקן מוכשר מאוד, שישחק בשנתיים הקרובות בהפועל ת"א ויילחם על מקומו בהרכב".

בתגובה לשאלה האם ההנהלה מתכוונת לנקוט בצעדים משמעתיים נגדו, השיב הדובר: "מכיוון שעומר לא אשם במה שקורה סביבו, וחשוב ששחקן יהיה רציני וממוקד, ההנהלה תדון בהתייחסות לגביו ולא תנהג בפזיזות".

גורם בקבוצה הוסיף: "חבל שישנם אנשים שרוצים ליהנות ולחיות על חשבונו של עומר פרץ, שהוא לכשעצמו שחקן רציני ומקצועי, ובמקום לעזור לו גורמים לו לסטות מהדרך ולפגוע בקריירה שלו". אותו גורם התכוון לחלק מקורבי משפחתו של חלוץ הנבחרת האולימפית. פרץ ועו"ד גייר סירבו להתייחס לדברים. לפני 3 ימים האשים ויקי פרץ, אביו של עומר, כי הפועל ת"א אחראית לפרסומים הקושרים את בנו למעבר אפשרי למכבי ת"א.

אשוט מרטירוסיאן ישמש בעונה הקרובה כמאמן השוערים של הפועל ת"א במקום יום טוב טליאס ש"התפוטר". אשתקד עבד מרטירוסיאן בעירוני ראשל"צ, שנשרה לליגה הארצית.

מחזיקת הגביע עדיין ממתינה לתשובה סופית מהבלם הארגנטיני, חאבייר פאז, שהתנה את בואו לארץ במציאת מוסד חינוך בספרדית לבנו בן ה-6, שעולה לכיתה א'. בקבוצה עושים מאמצים לפתור את הסוגיה, אך ברור כי לא ימתינו זמן רב לבלם, מה גם שהאימונים הרשמיים ייפתחו בעוד שבוע וחצי.

הפועל ממתינה לתשובה מרמי חליס בנוגע להצעה כספית שהגישה לו לשנתיים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully